Vind alleen de dual POV niet per se nodig zo vroeg, omdat je direct weet dat ze naar haar op zoek zijn nu vanwege een reden i.p.v. dat prisoner 3452 ofzo nog ff een geheim blijft. Het voegt nog niet echt iets toe, behalve plot pushing. En zat te lezen gisteravond en kreeg toen voor m'n eigen story waarin ik trials ga verwerken een idee :')
M'n zusje zei paar maanden terug toen ik zat te bitchen over dat trials voorspelbaar zijn en dat of FMC wint of ze wordt afgetroefd door haar enemy, waarom kan het niet zijn dat ze wint en dat niet wil of dat juist haar bestie wint maar er alles aan probeert te doen niet te winnen eigenlijk. Maar dus ook 'waarom is MMC altijd direct voor haar gevallen en volgt er daarna miscommunicatie', so ik heb daar een kleine twist over opgeschreven om half 1 's nachts nog. Want dat vond ik slightly annoying, dat hij gelijk dag 1 met haar gaat dineren en dan nog een keer dat wil doen, like bro, je kent haar net een uur. Hoezo ben je zo obsessed zonder uit te spreken waarom je haar zo bijzonder vindt? En of course is zij de straatrat, dus de enige reden dat je haar op dag 1 uit hoort te nodigen is om goodwill te showen en logischerwijs zou het heel awkward beginnen eerst en of gewoon gezellig zijn of alleen maar killer worden. Maar niet gelijk dit. Man loopt beetje hard van stapel :') I don't mind, maar logically speaking voelt het rushed/forced.