• Hoi! Het is hier wat dood, dus ik dacht, ik start iets nieuws. Ofja, semi-nieuw, want ik heb het een tijdlang bij RPGs en bij SOTY gedaan enzo, maar ik wil het wat breder trekken.

Wat is het doel van dit topic?
    Elke dag wordt er een vraag gesteld waarop andere users kunnen reageren en in gesprek kunnen gaan met elkaar, gewoon voor de gezelligheid, aangezien veel mensen klagen dat de site dood is maar er eigenlijk ook niets aan doen. De vragen kunnen over het leven gaan, over boeken, over films, over series, over alles dat je wil. Hou het gewoon SFW.

Wie mag vragen stellen?
    Iedereen. Degene die het snelst is, krijgt de eer. Zorg gewoon dat je je vraag altijd format in size 7 en in het rood, zodat het opvalt.

Dus ja, dit is mijn poging om wat leven te brengen. Entertain me.

Vragenarchief (waarschijnlijk ga ik het niet voldoende bijhouden, sue me)

12/3/2025: Wie is je comfort character en waarom?
    13/3/2025: Wat is het mooiste wat Q je gebracht heeft?
    14/3/2025: Wat in je leven ben je op dit moment het meest dankbaar voor?
    15/3/2025: Welk boek of welke auteur krijgt lang niet de aandacht of erkenning die het verdient?
    17/3/2025: Hoe heb jij ooit een angst overwonnen?
    19/3/2025: Wie in je leven mis je en wat maakt(e) die persoon zo’n fijn iemand?
    21/3/2025: Welke films of (mini)series moet iedereen absoluut ooit eens in zijn leven gezien hebben?
    24/3/2025: Wat is je grootste hobby van dit moment?
    26/3/2025: Wat is de meest teleurstellende aflevering in een serie die je ooit gezien hebt?

[ bericht aangepast op 26 maart 2025 - 11:52 ]

help

Wat is je lievelingskleur?

Tijd voor koffie.

Groen 😂😆
    Hm. Zwart is niet een kleur, het is een tint dus kan dat niet noemen. 🤔

[ bericht aangepast op 3 jan 2026 - 13:47 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Paars!!!!

Ich liebe dich 27.12.23

Zwart & Rood

hodie mecum eris in paradiso

Zaalvoetbalclub schreef:

Voor kleding, rood en zwart. Voor m'n persoonlijke items kies ik heel vaak roze tegenwoordig. Is heel specifiek per item, maar denk dat rood een veiligere keuze is over het algemeen om als lievelingskleur aan te duiden. Al hou ik ook wel van roze dus ^^

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Roos

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Zaalvoetbalclub schreef:

Zwart. Geen kleur maar tel 'm even mee.
    En turquoise, die kant een beetje op.

[ I will always love you ]

Paars

Vraag van vandaag: wat is het liefste wat iemand ooit voor jou heeft gedaan?

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Moeilijke vraag; er zijn een heleboel hele lieve dingen die voor me gedaan zijn. Er eentje uitpikken voelt haast oneerlijk, want m'n beste vriendin houdt het al tien jaar met me uit, al m'n apartheden included, en dat is zo groot en lief en fijn dat het haast ontastbaar wordt, lol. Maargoed, for the sake of this topic, er komt wel één specifiek moment bovendrijven. En misschien omdat ik het zo erg niet verwachtte dat deze zo bovenaan komt te staan? M'n bff heeft 1000 fantastisch lieve dingen voor me gedaan, maar deze is van een andere vriend.

Ik zat in een dikke paniekaanval, buiten ergens bij het park bij het huis van mijn ouders. Ik weet niet meer waarom, maar de paniek was Paniek met een dikke hoofdletter en ik stortte letterlijk in elkaar, midden op het fietspad waar ik liep. Ik had al een vriendin geprobeerd te bellen die in de buurt wonen of ze kon komen, maar ze nam al twee keer niet op. Toen belde ik een andere vriend voor hulp, die in het dorpje verderop zou zijn--en toen bij zijn vriend bleek, een stadje drie kwartier bij me vandaan.
    En deze vent. Ik hoefde het niet eens te vragen. Hij heeft a l l e s uit zijn handen laten vallen, is in zijn auto gestapt en naar me toe komen rijden. Een andere voetganger had me al van het fietspad opgeraapt en naar een bankje meegenomen en wist het dichtstbijzijnde auto-begaanbare adres waar die vriend van mij naartoe kon navigeren. En vijfendertig (you do the math regarding speed limits) minuten later was hij er.

nu nog steeds kan ik niet de woorden vinden om uit te drukken hoeveel dat betekende.

[ bericht aangepast op 4 jan 2026 - 13:59 ]

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Leodh schreef:
    Er eentje uitpikken voelt haast oneerlijk, want m'n beste vriendin houdt het al tien jaar met me uit, al m'n apartheden included, en dat is zo groot en lief en fijn dat het haast ontastbaar wordt, lol.

Dat is gewoon eigenbelang van haar omdat ze je zulk fijn gezelschap vindt ;)

Caverna schreef:
    Vraag van vandaag: wat is het liefste wat iemand ooit voor jou heeft gedaan?

In de afgelopen twee jaar alleen al heb ik meerdere dingen. Beginnend met het vriendenboekje dat mijn zus voor mij gemaakt heeft. Omdat ik nauwelijks mensen kan zien nu, heeft ze al mijn vrienden gevraagd om een paar vragen te beantwoorden en daar kwamen zulke lieve dingen uit <3

Mijn broer die alles opzij zette toen ik mezelf had buitengesloten om me te helpen en de rest van de middag onder de pannen was.

Mijn broertje die uit het niets een dikke LEGO-set via marktplaats naar mij had gestuurd, zonder briefje of iets. Ik was volledig ontroerd.

Vind je jouw voornaam bij je passen?

Tijd voor koffie.