Oopsie i never actually finished posting all my other chapters in my last soty topic but oh well i'm a slut for attention, gimme some.
๐ณ๐๐๐๐๐๐
๐ณ๐๐๐๐๐๐
STORY OF THE YEAR | SEASON OF THE WITCH
๐ฆai is een magiebron. Dat is toch wat de vorige magiebron, van wie niemand eigenlijk wist dat het een mens was, hem vlak voor haar dood vertelde. Na drie millennia mocht haar geest eindelijk rust vinden. Voor Kai zou dit een verademing moeten zijn: eindelijk weet hij wat er mis met hem is. Eindelijk heeft hij een doel โ een betekenis. Maar zo voelt het helemaal niet. Wanneer een storm hem naar het eiland Astros voert, grijpt Kai zijn kans. In dit kleine havenstadje houdt niemand zich bezig met de koninklijke drama van de Calรงadariaanse kroonprins. Het is gewoon een grappig toeval dat Kai toevallig een beetje op hem lijkt. Hier kan hij opnieuw beginnen; hier kan hij doodnormaal zijn, zonder magie, zonder de last van de hele toekomst van zijn land op zijn schouders. Totdat Jari opdaagt en Kai dwingt onder ogen te zien dat de kracht die hij bezit niet alleen een vloek is, maar ook een verantwoordelijkheid die hij niet kan ontlopen. |
|
Dit is het vervolg van mijn SOTY van vorig jaar: Windstil. Nog steeds heel veel liefde voor de mensjes (you know who you are) die het okรฉ vonden dat ik de inspiratie die hun personages in een welbepaalde RPG me gaven, mocht meenemen in dit verhaal (en in het bijzonder Bes; all of this is definitely your fault and I wouldn't even have attempted this if it weren't for your support).
Trigger warnings voor depressieve gedachten, geweld, light spice (idk what else to call it ok; seksuele inhoud i guess), death and destruction, sad boy being sad |
help