• ik ben dus aan het leren voor mijn examen wiskunde
    voor donderdag

    kan iemand me helpen want ik begrijp iets niet,

    [-a (tot de -3)]²

    waarom is de uitkomst niet negatief ?


    I see sunset in your eyes

    hij is niet negatief omdat er 2 - instaan
    want - + - = +
    snappie?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    jup,
    maar dan heb je bij het grondtal een - & in een macht een-


    dus als er in een macht een - staat & in het grondtal is het dan altijd positief ?


    I see sunset in your eyes

    da heb ik nog niet gehad:S
    3 havo snappie;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    WTF. Als ik dat moet snappen over 2 jaar. Zak ik.
    Ik zit nu in de 2e op vmbo-tk...

    kan iemand me uitleggen wat havo & vwo & al die andere dingen zijn
    in belgie is dat niet

    daar heb je humane wetenschappen, economie, latijn, grieks latijn electro mechanica enz ?


    I see sunset in your eyes

    wij hebbe geleerd als er een - staat daj da getal moe omdraaien , als in een breuk :S

    jeej België , nog een die nie snapt wa hvo enzo is


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    wij hebbe geleerd als er een - staat daj da getal moe omdraaien , als in een breuk :S

    jeej België , nog een die nie snapt wa hvo enzo is


    leg het dan eens uit :d


    I see sunset in your eyes

    kan iemand me uitleggen wat havo & vwo & al die andere dingen zijn
    in belgie is dat niet

    daar heb je humane wetenschappen, economie, latijn, grieks latijn electro mechanica enz ?
    dat zijn zegmaar uh.. leerwegen.
    dan gaat het zegmaar steeds hoger en dus, moeilijker fzeu. :Y)


    AAP

    [-a(tot de -3)]²
    = -a (tot de -6)
    = (1/a)^6
    snappie?
    Stap1: je vermenigvuldigt de machten met elkaar
    Stap2: een negatieve macht = grondtal omkeren en tot de positieve macht nemen
    Right?
    <33.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    wij hebbe geleerd als er een - staat daj da getal moe omdraaien , als in een breuk :S

    jeej België , nog een die nie snapt wa hvo enzo is

    ja, das waar^^ hebben wij ook geleerd. En dan neem neem je dat getal tot de positieve macht enzow. Heb ik aan der uitgelegd ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    [-a(tot de -3)]²
    = -a (tot de -6)
    = (1/a)^6
    snappie?
    Stap1: je vermenigvuldigt de machten met elkaar
    Stap2: een negatieve macht = grondtal omkeren en tot de positieve macht nemen
    Right?
    <33.

    jaaaha, je hebt lekker gelijk. (':
    Pfaha, ik vind dat pot simpel. Maar ik zit dan ook in een wiskundige richting. Okee, ik goan weg, omda ik te veel buize heb (': Maar voor wiskunde niet . (yeah)


    Some people make the world special just by being in it

    Hehe. moet je bij mij niet wezen :']


    No growth of the heart is ever a waste

    -wiskunde noob-

    Sorrie bij mij moet je niet zijn. :') [/6v maar haalt altijd nog 4ren :'D]

    (...)
    jaaaha, je hebt lekker gelijk. (':
    Pfaha, ik vind dat pot simpel. Maar ik zit dan ook in een wiskundige richting. Okee, ik goan weg, omda ik te veel buize heb (': Maar voor wiskunde niet . (yeah)

    Ik zit ook in een wiskundige richtign! :P


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Ik zit ook in een wiskundige richtign! :P

    Ik zát in de wiskunde richting, helaas was wiskunde ene ramp voor mij x'D

    In ieder geval als je een - tot de even getal doet, valt die - sowieso weg, omdat een - maal een - gelijk is aan een plus ;)
    Snappie?:'P


    If you had never come out of the blue, I would've stay