• Hoii, het lijkt me leuk om (nog) meer actieve praattopics in het actieve-topics-kopje te krijgen en ik ben nog steeds bezig om die 10.000 posts te krijgen zoals ik lang geleden heb gezegd dat ik Q sowieso niet de rug toekeer TOT IK DE 10.000 AANTIK en ik dacht, wat is er consequenter dan het consumeren van ons daag'lijks brood?
    Dus hierbij, wat hebben jullie gegeten vanavond? Inspirerende foto's en recepten mogen bijgevoegd worden, maar hoeft niet; de toegankelijkeidsgraadmeter om in dit topic posten is LAAG.

[ bericht aangepast op 11 dec 2024 - 4:21 ]

Tijd voor koffie.

Gekookte aardappels, bieten, kipreepjes & hamburger

Every villain is a hero in his own mind.

Groene curry

someone out there feels better because you exist

Gewokte spruitjes met bosui, taugé, champignon, gember en knoflook met diverse kruiden in een soja sausje met rijst.

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Soep (zelfgemaakt, maar wel uit de vriezer) en broodjes/toastjes met kaas en salades (filet americain en zo). Ff licht eten voordat we 3 dagen kerstdiners in gaan. Vanavond de eerste, nog geen idee wat we gaan eten tho

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Gisteren lasagne.
    Vanavond bolletjes hamburger met sla erbij.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Pasta rode saus, gemaakt door mijzelf en mij vader die allebei een eigen recept hebben en op alle vlakken allerlei compromissen hebben gesloten en onderhandeld hebben over ingrediënten, zodat de saus eindigde als een onheilige combinatie was van hem en mij--maar alsnog wel erg smakelijk. It was fun, hahaha

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Gekookte aardappelen met zuurkool, rozijnen, banaan, ananas en gehakt.

Kerstdiner bij mijn ouders met allerlei hapjes die in met of mindere maten bij elkaar pasten: koude wraps, gehaktballetjes in satésaus, bladerdeeg gevuld met kool en gegakt, gebakken aardappelschijfjes met kaas, gevulde champignons en restjes van voorgaande in muffinvorm. Met zelfgemaakte chocolademousse als toetje ^^

Do it scared, but do it anyway.

Raclette

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Kaasschotel

[ bericht aangepast op 25 dec 2024 - 18:54 ]

Bami met kip en zelfgemaakte pindasaus :Y)

Caution first, always.

Noedels met satésaus en zoetzure komkommers (en vanmiddag AVG gezien we "kerst"diner #3 tijdens de lunch hadden)

Do it scared, but do it anyway.

Loempia met kip en rijst met zoetzure saus

Penne, zalm, courgette, dille & geraspte kaas

Kip uit de oven met knoflook, Parmezaanse kaas, creme fraiche, zongedroogde tomaatjes, en Italiaanse kruiden + heel veel stokbrood. :9~

Caution first, always.