• Hoii, het lijkt me leuk om (nog) meer actieve praattopics in het actieve-topics-kopje te krijgen en ik ben nog steeds bezig om die 10.000 posts te krijgen zoals ik lang geleden heb gezegd dat ik Q sowieso niet de rug toekeer TOT IK DE 10.000 AANTIK en ik dacht, wat is er consequenter dan het consumeren van ons daag'lijks brood?
    Dus hierbij, wat hebben jullie gegeten vanavond? Inspirerende foto's en recepten mogen bijgevoegd worden, maar hoeft niet; de toegankelijkeidsgraadmeter om in dit topic posten is LAAG.

[ bericht aangepast op 11 dec 2024 - 4:21 ]

Tijd voor koffie.

Roti

maybe I could save you from your sins

Taco's

Vanavond eten we zelfgemaakte goulash. Het staat nu nog lekker te sudderen🤤

Ich liebe dich 27.12.23

Gisteren South Indian Curry.
    Vandaag erwtensoep met een broodje.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Gisteren dim sum 🥟
    Vanavond stamppot boerenkool met worst

someone out there feels better because you exist

Pizza!
    Morgen het restant van de crunch wraps van gisteren opmaken en dan dinsdag boerenkool restjes op maken. Scheelt weer weggegooid eten

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ik ben momenteel in rouw, want ik heb het allerlaatste pakje Unox Dubbeldekkers opgegeten :(

I've looked worse, believe me.

Spaghetti

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Yakisoba noedels met runderreepjes en groentjes

[ bericht aangepast op 12 jan 2025 - 20:22 ]

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Biefstukje, aardappelgratin met truffel en een maiskolf ^^

maybe I could save you from your sins

Zalm met salade

Tell me about it, stud.

Gemarineerde kip met rijst, paprika en zoete aardappel (en te veel soyasaus, oops).

McDonalds, om precies te zijn een McCrispy Old Amsterdam 🤤🤤🤤🤤🤤 met oude kaas, cherry-onion saus en gebakken uitjes. Met Twister Fries (sinds wanneer hebben ze die bij de Mac??), red lemonade en een McFlurry Stroopwafel 🥰🥰🥰

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    McDonalds, om precies te zijn een McCrispy Old Amsterdam 🤤🤤🤤🤤🤤 met oude kaas, cherry-onion saus en gebakken uitjes. Met Twister Fries (sinds wanneer hebben ze die bij de Mac??), red lemonade en een McFlurry Stroopwafel 🥰🥰🥰

Houd op hoor! Ik krijg alweer helemaal honger als ik dit zo lees lol.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Viperian schreef:
    (...)
    Houd op hoor! Ik krijg alweer helemaal honger als ik dit zo lees lol.

Ik ben geen McDonalds fan maar God dit was zo lekker

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly