• Ik had bijna in het topic over het overlijden van Maggie Smith gereageerd op berichten over de nieuwe serie, maar het leek me gepaster een nieuw topic te openen.

HBO is volop bezig met de voorproductie van een nieuwe Harry Potter serie die het verhaal van de oorspronkelijke zeven boeken opnieuw gaat vertellen met een compleet nieuwe cast. De serie zou zeven seizoenen (een per boek) lopen over een duurtijd van circa tien jaar.

Momenteel is er een open casting bezig voor de golden trio en beginnen de geruchten van de eerste volwassen acteurs binnen te komen.

In dit topic kunnen we onze verwachtingen en meningen delen en nieuwe ontwikkelingen op de voet volgen.

Dit topic kort samengevat:

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

ProngsPotter schreef:
    (...)

Precies dit. Het heeft het bijgevoel van een creatie eindeloos uitmelken tot op de allerlaatste shitdruppel. De 'oude' films zijn nog prima, en hoewel Fantastic Beasts 1 echt prachtig was, gingen de daarop volgende films voor mij weer bergafwaarts. Waarom zoveel tijd en moeite steken in iets wat al een keer mooi op camera is gezet? Ga andere verhalen verfilmen (blush)

that being said, ik heb me als Marauder-fan ofc altijd dood geërgerd aan de representatie van Lily en James als zijnde volwassenen van midden dertig in foto's en in de Spiegel, terwijl ze stierven op 21-jarige leeftijd. dus de kans dat ze daar een verbeterslag in maken? sign me up! de kans dat alle (andere) mentions naar de Marauders zorgvuldig opgefuckt worden? ehhhh some things are better left to the imagination, i'm good with what we have

#vanmijhoeftdievrouwechtnietnogmeergeld #vivalawolfstar #they're*our*charactersnow #getyourfilthyfingersOFF

Louder, for the people in the back!!!!! Ik haat dat met alle reboots/live-actions van tekenfilms. Why? Ik hoef geen live-action van The Lion King, of nog een Cinderella verfilming, geef me nieuwe shit. Er zijn zoveel nieuwe boeken uitgekomen de afgelopen jaren waarvan amper iets verfilmd is, terwijl er zoveel zijn die dat verdienen.

Also, ja dat ding hoeft niet nog meer geld te krijgen, zeker niet door Harry Potter uitmelkerij. En ben ook vet bang voor die Bellatrix x Voldemort shit als dat echt canon is... Ieuw bah, I will pass, thank you very much.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Lol volgens mij ben ik de enige die een HP serie wél awesome zou vinden xD Ik zie het minder als een reboot en meer als een ander medium, maar goed, ben het wel eens dat er weinig originaliteit is deze tijd.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Vroeger had ik dit heel cool gevonden, maar helaas is mijn interesse in alles HP echt totaal verpest door Rowling.
    Ik zou graag in staat kunnen zijn om deze dingen van elkaar te scheiden, de makers en acteurs etc. zijn natuurlijk niet hetzelfde als R, maar het is voor mij onmogelijk. Haar gedrag en alles waar zij inmiddels voor staat raakt mij op persoonlijk vlak heel diep, waardoor ik dingen als dit gewoon niet wil steunen als het betekent dat het haar geld opbrengt (':

Caution first, always.

Caverna schreef:
    Lol volgens mij ben ik de enige die een HP serie wél awesome zou vinden xD Ik zie het minder als een reboot en meer als een ander medium, maar goed, ben het wel eens dat er weinig originaliteit is deze tijd.

Ik had graag een prequel ofzo gezien dan zoals velen, dat is vooral mijn issue naast She-who-must-not-be-named. Sorry :') Jaren geleden, toen Rowling nog niet openlijk een probleem was (als in, bekend dat het een *sshole is), had ik dit gaaf gevonden en 100% gebinged. Maar nu, na alle (voor mij dan toch) failures van reboots, is het een nope.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ik was eigenlijk niet van plan om te reageren in dit topic, omdat ik dacht 'Als ik niks positiefs te zeggen hebt, kan ik beter niets zeggen' en omdat ik dacht dat iedereen zich dan toch alleen maar kapot zou ergeren aan mij met mijn pessimisme, maar hier ben ik dan toch :Y)

Ik word er niet bepaald warm van. Ik ben iemand die altijd heel graag wil dat alles bij het oude blijft ('preserve what must be preserved';)), en iemand die bijna per definitie niet houdt van reboots, remakes, nieuwe versies of whatever. Vooral als het gaat om iets waar ik echt mee ben opgegroeid en dat eigenlijk nog zo recent gemaakt is. Voor mij zijn de films gewoon hoe het 'moet zijn' (ja, inderdaad wel met hier en daar iets twijfelachtigs) en zou ik me niet kunnen voorstellen dat er andere acteurs te zien gaan zijn in hetzelfde verhaal. De acteurs uit de films zíjn voor mij gewoon de personages. Dus nee, ik zie mezelf niet HBO aanschaffen om de serie te gaan kijken. Maar misschien ben ik wel weer heel bevooroordeeld, met mijn 'angst' voor veranderingen (cat)

[ bericht aangepast op 18 nov 2024 - 12:33 ]

"Finally the flesh reflects the madness within."