Debbaut schreef:
(...)
Ik wilde het niet perse zelf vermelden, maar amen. Ik merk zelf dat ik het hoe langer hoe moeilijker begin te vinden om het werk los te zien van de artiest en probeer nu vooral fan based dingen te vinden. (Waaronder Through the Griffin Door, en het is gewoon hilarisch dat die twee zich zo in bochten wringen om haar naam niet meer te zeggen, ze is zelf She who must not be named geworden.)
Whahahahaha oh, dat is toch wel echt peak irony 😂😂
Ik ben het met je eens inderdaad. Je kan wel roepen "ah joh, het is toch alleen maar een verhaal! it's not that deep", maar tegelijkertijd krijgt Voldemort bij iedere nieuwe purchase van iets Potter related weer nieuw geld om in transphobe shit te steken. Wist je dat ze schijnbaar onder een pseudoniem een nieuwe kinderserie aan het schrijven is met al vijf boeken, over een seriemoordenaar die zijn slachtoffers lokt door zich te kleden als een vrouw? sigh.
"ah joh, dat is toch maar een nieuwe soort plottwist"--in ieder verhaal zit een boodschap. In ieder verhaal zitten lessen, morals, een idee over goed en fout. dit is niet alleen maar een verhaal, it's deliberately poisoning people against others. dat kan ik niet los zien van de artiest. Het moet kunnen dat we met elkaar omgaan ondanks verschillen in politieke opvattingen, maar dit is een verschil in views on morality. ajuustruus.
-
als ik deze serie ooit ga kijken, is het wel...
? To the dark site go i
Three words, large enough to tip the world. I remember you.