Derks schreef:
(...)
Ik snap heel goed dat je zelf voorzichtig bent met een 'deadline' voor dingen! Het is wel herkenbaar, maar ik heb op dit moment niets wat ik zou kunnen verliezen en de situatie kan er alleen maar beter op worden als ik voor die deadline ga.
Ik ben zelf zo'n persoon die dan maar dingen z'n beloop laat gaan, maar ik wil heel graag uit de situatie. En een deadline hebben, maakt het concreter: dan weet ik wanneer ik welke stap moet zetten, bijvoorbeeld. Ik wilde heel graag hardlopen weer oppakken, maar dat deed ik niet. Tot er begin dit jaar een evenement was waarbij deelnemers een Van Gogh-shirt kregen. En ineens ging ik fanatiek 3x in de week trainen
Idd, dingen waarbij je van een ander afhankelijk bent zijn ontzettend stom. Maar daarom probeer ik ook de deadline realistisch te houden - het liefst zou ik morgen al willen verhuizen maar ik weet dat dát niet realistisch is Volgende maand of begin 2025 is ook niet realistisch. Hier in het dorp worden medio en eind 2025 ongeveer 200 huizen opgeleverd (verschillende projecten, sociale huur) en er wordt ook particulier bijgebouwd. Theoretisch gezien als je uitgaat van mijn huidige positie op de sociale huurmarkt zóú het moeten lukken in 2025. En anders ga ik heel fanatiek na de zomer van 2025 rondvragen of iemand toevallig zijn woning verlaat en een huurder zoekt die bijv. de vloer wil overnemen (zodat ze niet alles eruit hoeven te halen) en dat we het onderling kunnen bemiddelen zegmaar.
Wat tof dat jullie de donkerblauwe versie hebben! Ja, die gele stamt van het model uit 2020-2022 (ze hebben nu een gifgroen model, gatverdamme wat lelijk (zeg ik in een groen lettertype) en de overburen hebben er eentje die hier in de straat staat en ik word er altijd zo vrolijk van als ik 'm zie staan . Heb bij MyWheels wel eens de saaie witte (maar wel elektrische) versie gehuurd en die reed heel fijn. Goed om te horen dat 'ie jou ook bevalt, dat is altijd prettig om zo'n ervaring van de ander te weten.
Instant happiness.
Ja, ik word echt blij van dit autootje. Ooit... ooit... ooit... ooit...
Ik vind het heel mooi dat je wel doelen voor jezelf hebt gesteld, maar dan zonder deadline! Daar is ook moed en kracht voor nodig, zeker om dat dan zo uit te spreken. Ook goed om te lezen dat een aantal doelen (zoals de 55K voor je boek, en het prentenboek) al gewoon mooi vorderen! You go! Ik wens je heel veel rust, energie, succes en plezier bij het bereiken van je doelen . Je komt hier wel uit, ik geloof in je!
Ahh ja ik denk dat voor bepaalde doelen een deadline enorm kan helpen. Of, zoals jij zegt met het hardlopen (en wat positiever klinkt haha) een bepaald moment om naartoe te leven. Voor mijn prentenboek heb ik ofwel de eerste verjaardag van mijn nichtje, of Sinterklaas als deadline. En het helpt wel om er meer mee bezig te zijn ;p
En ik vind de nieuwe 208 ook echt vét mooi! Ik houd sws wel een beetje van dat soort 'kleine stoere' auto's haha. Dus hele goede keuze, en een goed streven ook! Zeker als je op een gegeven moment een baan hebt gevonden die bij je past, met een stabiel salaris, is het superleuk om ervoor te gaan sparen! En die kleur is heel gaaf!
En dankjewel ❤️ Ik durf voor het eerst in tijden te zeggen dat ik ook oprecht in mezelf geloof, dus dat heeft de afgelopen tijd al voor me gebracht. Ik hoop alleen dat ik ook weer redelijk snel fysiek herstel. Een burnout is echt een enorme afrader, ik dacht altijd dat het mentale vermoeidheid was maar mijn hele lichaam was compleet op en letterlijk nergens meer toe in staat
En dat herstel duurt daardoor blijkbaar ook mega lang helaas. Maar goed, baby steps 💪
If you want the rainbow, you gotta put up with the rain