• Ik wil even mijn ultieme geluk met jullie delen want 29 juni krijg ik de sleutel van mijn allereerste huis!

    Met dank aan vrienden en kennissen die mij tipte bij de verkoper. Het is een prachtig huis, drie slaapkamers en een badkamer waar niets aan hoef te gebeuren. De woonkamer is los met prachtige donker houten balken en een mega mooie gashaard met schouw in de woonkamer waar ik helemaal verliefd op ben. De keuken wordt vervangen voor hout en creme en de wc beneden wordt ook aangepakt. Tot slot heb ik nog een prachtige serre waar straks mijn washok komt en over een paar maanden kan ik dan heerlijk koken met groentes uit mijn eigen moestuin want ik heb ook nog een flinke voor en achtertuin.

    Ik ben gewoon zo mega gelukkig. Ik heb van de week al meubels op kunnen halen voor een prikkie of niks. Verf uitgekozen, keuken laten ontwerpen en het huis is al helemaal ingericht in mijn hoofd en zoveel lieve vrienden die komen helpen!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aah, wat onwijs fijn, je eigen plekje! Gefeliciteerd met je nieuwe huisje en geniet ervan om het straks helemaal in te richten en eigen te maken! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ohhh dit klinkt echt helemaal fantastisch zeg, gefeliciteerd!! Heerlijk, je eigen stekje


    Dramatic

    Ooooooh wat tof! Wat geweldig ook! Heel veel geluk op je nieuwe plekjes en succes met de verhuizing!!!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wat fantastisch, geniet ervan!


    Omnia mutantur, nihil interit

    Gefeliciteerd! Wat een geweldig leuk nieuws!!! Oh ik hoop zo dat je foto's deelt als het klaar is, ik ben een sucker voor mensen hun inrichting ghehe


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Wat superfijn! Heel veel geluk op je nieuwe plek. (:


    it's not you, it's me. i have standards.

    Nawh, proficiat!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien