• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2024!
    In dit topic kunnen schrijvers hun hoogtes en laagtes delen, hoofdstukken in de verf zetten of vragen stellen. Lezers kunnen hier de schrijvers motiveren of een gezellig babbeltje komen slaan.

    Laten we er een spetterend SOTY-jaar van maken *O*

    Link naar het officiële topic


    [ bericht aangepast op 2 april 2024 - 11:15 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    LynnBlack schreef:
    Het is begin mei en ik denk dat mijn verhaal eigenlijk echt wel af is. Ik kom nu op een wordcount van precies 122.000 woorden. Beetje meer dan ik zelf verwachtte, maar nog mooi binnen het aantal toegelaten worden. Zelf met mijn alternate ending voor mocht ik nog van gedachten veranderen zal dit het wel zijn.
    Dan kan ik nu lekker met mijn vingers gaan draaien tot het einde van het jaar denk ik. (typing)


    Proud of youuuu! Ik ben nog aan het bijbenen haha


    help

    Jeetje wat goed allemaal!!! Ik moest even een weekje pauzeren met schrijven om een pre-redactie af te werken (wat me gelukkig met het weinig werk op werk in een week tijd is gelukt), maar ik zit nu lekker op de 35k! (which def feels sad nu ik Lynns bericht heb gelezen HAHAHA)..

    Merk wel dat de snelheid met op Q uploaden echt afneemt lol..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    LynnBlack schreef:
    Het is begin mei en ik denk dat mijn verhaal eigenlijk echt wel af is. Ik kom nu op een wordcount van precies 122.000 woorden. Beetje meer dan ik zelf verwachtte, maar nog mooi binnen het aantal toegelaten worden. Zelf met mijn alternate ending voor mocht ik nog van gedachten veranderen zal dit het wel zijn.
    Dan kan ik nu lekker met mijn vingers gaan draaien tot het einde van het jaar denk ik. (typing)

    *cries in jumping in later*

    Maar wat goed zeg! Klinkt zalig om met alles klaar te zijn :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Laleah schreef:
    Jeetje wat goed allemaal!!! Ik moest even een weekje pauzeren met schrijven om een pre-redactie af te werken (wat me gelukkig met het weinig werk op werk in een week tijd is gelukt), maar ik zit nu lekker op de 35k! (which def feels sad nu ik Lynns bericht heb gelezen HAHAHA)..

    Merk wel dat de snelheid met op Q uploaden echt afneemt lol..

    Bij jezelf dan? (Het afnemen?)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Laleah schreef:
    Jeetje wat goed allemaal!!! Ik moest even een weekje pauzeren met schrijven om een pre-redactie af te werken (wat me gelukkig met het weinig werk op werk in een week tijd is gelukt), maar ik zit nu lekker op de 35k! (which def feels sad nu ik Lynns bericht heb gelezen HAHAHA)..

    Merk wel dat de snelheid met op Q uploaden echt afneemt lol..


    Haha hee we hoeven niet te vergelijken met elkaar want dan wordt iedereen behalve Lynn heel ongelukkig xD


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Laleah schreef:
    Jeetje wat goed allemaal!!! Ik moest even een weekje pauzeren met schrijven om een pre-redactie af te werken (wat me gelukkig met het weinig werk op werk in een week tijd is gelukt), maar ik zit nu lekker op de 35k! (which def feels sad nu ik Lynns bericht heb gelezen HAHAHA)..

    Merk wel dat de snelheid met op Q uploaden echt afneemt lol..



    Noooo Leah don't be sad! Ik ben eigenlijk best sad dat ik nu al klaar ben. Mijn leven voelt opeens weer een stuk leger aan.
    Jij bent helemaal goed bezig met schrijven op jouw tempo en ik zie de hoofdstukjes wel verschijnen, liever trager dan niet hé! ;)


    Those who don't believe in magic will never find it!

    Caverna schreef:
    (...)

    Haha hee we hoeven niet te vergelijken met elkaar want dan wordt iedereen behalve Lynn heel ongelukkig xD



    Haha helemaal correct, alhoewel dat ik nu net ongelukkig ben dat ik eigenlijk klaar ben en mijn leven nu leeg aanvoelt :p
    Tijd voor een nieuw verhaal maar mijn hoofd zit nog zo vast in die dat ik net afwerkte :o


    Those who don't believe in magic will never find it!

    LynnBlack schreef:
    (...)


    Haha helemaal correct, alhoewel dat ik nu net ongelukkig ben dat ik eigenlijk klaar ben en mijn leven nu leeg aanvoelt :p
    Tijd voor een nieuw verhaal maar mijn hoofd zit nog zo vast in die dat ik net afwerkte :o


    Meh dat is minder, is toch ook altijd even "afscheid nemen" natuurlijk


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Dubhaile schreef:
    (...)
    Bij jezelf dan? (Het afnemen?)


    Hahaha jaa! Ik wil er altijd nog even overheen gaan maar zit met schrijven al een stukje verder, dus dan wil ik niet terug gaan, zodra ik dingen ga teruglezen en "redigeren" dan ga ik te veel twijfelen over dingen and i'll lose motivation :X


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Hahaha jaa! Ik wil er altijd nog even overheen gaan maar zit met schrijven al een stukje verder, dus dan wil ik niet terug gaan, zodra ik dingen ga teruglezen en "redigeren" dan ga ik te veel twijfelen over dingen and i'll lose motivation :X


    Ik deed dat in het begin ook maar plaats mijn stukken nu toch maar gewoon in één keer. xD Juist om de reden die je noemt


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    LynnBlack schreef:
    (...)


    Haha helemaal correct, alhoewel dat ik nu net ongelukkig ben dat ik eigenlijk klaar ben en mijn leven nu leeg aanvoelt :p
    Tijd voor een nieuw verhaal maar mijn hoofd zit nog zo vast in die dat ik net afwerkte :o


    I vote for a Suspian story xoxo


    help

    Woop wooooop, 25K is een feit! (yeah)

    Nu ben ik alleen door mijn geplotte hoofdstukken heen, en moet ik het vage en globale idee uit mijn hoofd weer in hoofdstukken om gaan zetten xD


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Vanparys schreef:
    (...)

    I vote for a Suspian story xoxo



    Oooohh jaaa alhoewel, mag ik selflishly Caspian voor mezelf opeisen :p Fuck Susan!
    Of nog beter The Darkling van Shadow en Bone <3


    Those who don't believe in magic will never find it!

    Hmm, ik heb een klein beetje het probleem dat het in m'n hoofd voelt alsof de tegenhanger van m'n story (zelfde main gebeurtenissen, andere pov) veel beter bij het thema past dan wat ik aan het schrijven ben, maar ik wil ook weer niet nu stoppen met schrijven want ik wil dit verhaal wel schrijven en dan weet ik niet of ik überhaupt aan het andere verhaal begin... en als ik ze ooit allebei schrijf is dit wel de logische volgorde on ze in te lezen...

    LynnBlack schreef:
    (...)


    Oooohh jaaa alhoewel, mag ik selflishly Caspian voor mezelf opeisen :p Fuck Susan!
    Of nog beter The Darkling van Shadow en Bone <3


    (huil)


    help