• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2024!
    In dit topic kunnen schrijvers hun hoogtes en laagtes delen, hoofdstukken in de verf zetten of vragen stellen. Lezers kunnen hier de schrijvers motiveren of een gezellig babbeltje komen slaan.

    Laten we er een spetterend SOTY-jaar van maken *O*

    Link naar het officiële topic


    [ bericht aangepast op 2 april 2024 - 11:15 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb de 60K bereikt! *O*
    And finally the first kiss :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Kazama schreef:
    Hmm, ik heb een klein beetje het probleem dat het in m'n hoofd voelt alsof de tegenhanger van m'n story (zelfde main gebeurtenissen, andere pov) veel beter bij het thema past dan wat ik aan het schrijven ben, maar ik wil ook weer niet nu stoppen met schrijven want ik wil dit verhaal wel schrijven en dan weet ik niet of ik überhaupt aan het andere verhaal begin... en als ik ze ooit allebei schrijf is dit wel de logische volgorde on ze in te lezen...


    Heb je wel plezier in het schrijven nu? Als het nog steeds voldoende bij het thema past, zou ik gewoon zo doorgaan!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ringwraith schreef:
    Ik heb de 60K bereikt! *O*
    And finally the first kiss :3


    Lekker bezig! En laat in het verhaal haha ^^


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    I passed 40k two days ago weeee

    and the first possible bit of magic has arrived


    help

    37621 woorden tot nu toe en hoofdstuk 10 is net af! *O*


    You were born original, don't die as a copy.

    Also on that note: De laatste weken was het leven best hectisch en veel aan mijn kant.
    Maar wat zouden jullie er van vinden om in Juni nog een meeting te houden? Locatie en datum even daar gelaten, daar kom ik dan op terug met polls en what not (blush)

    [ bericht aangepast op 12 mei 2024 - 23:10 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Voor mij is juni erg druk (sowieso de zomermaanden) dus ik sla even over. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Een fysieke meeting is voor mij geen optie voorlopig helaas. Wat me wel leuk lijkt (en laagdrempelig) is om een keer een middagje online af te spreken om te schrijven? Dat we gewoon lekker in de discord kunnen chatten hoe het gaat, sparren, sprintjes trekken etc.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Hoe kan het toch dat je het ene moment 1000 woorden in een halfuur schrijft en er het andere moment nog geen 200 woorden uitkomen?

    Vandaag was een goede dag, maar ik ben er nog steeds niet uit wat nou bepaalt of ik wel of niet in de flow kom...


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Caverna schreef:
    Hoe kan het toch dat je het ene moment 1000 woorden in een halfuur schrijft en er het andere moment nog geen 200 woorden uitkomen?

    Vandaag was een goede dag, maar ik ben er nog steeds niet uit wat nou bepaalt of ik wel of niet in de flow kom...


    Dit is zoooooo herkenbaar! Eerlijk schrijven voor mij is echt een flow en of ik zit in de flow of hij komt gewoon helemaal niet. Het is voor mij ook steeds onduidelijk hoe het komt dat ik soms maar niet in de flow geraak. Ik mag dan nog goede ideeën hebben of weten waar ik naartoe wil. Soms lijkt mijn hoofd gewoon te vol, te moe, te prikkelbaar en weet ik veel wat en dan kom ik tot niets. Maar ook die dagen mogen er zijn. <3


    Those who don't believe in magic will never find it!

    Met 54 ongelezen berichten, is het toch wel tijd om even jullie ge-wel-dige verhalen bij te lezen (nerd)


    The soul needs autumn.

    Het is ongeveer halverwege de deadline voor SOTY! Hoe gaat het bij iedereen? Zijn we nog gemotiveerd met z'n allen? :)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Caverna schreef:
    Het is ongeveer halverwege de deadline voor SOTY! Hoe gaat het bij iedereen? Zijn we nog gemotiveerd met z'n allen? :)

    Zeker! Ik heb afgelopen week de 20k bereikt en ben daarnee denk ik rond de 35-40% door m'n verhaal heen ^^

    Caverna schreef:
    Het is ongeveer halverwege de deadline voor SOTY! Hoe gaat het bij iedereen? Zijn we nog gemotiveerd met z'n allen? :)


    Niet zo heel goed 🙈 Maar mijn motivatie gaat altijd met ups en downs dus heb er nog vertrouwen in!


    The soul needs autumn.

    Ik heb deze maand far too many uitstappen gepland en loop hierdoor zo achter met lezen en hoofstukken uploaden dat het echt schandalig is :p
    Verder alles goed hoor, blij om te zien dat iedereen nog zo goed bezig is!


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Those who don't believe in magic will never find it!