Derks schreef:
(...)
Omg jij woont op ENKA? Wat gaaf 😱😱😱 Ik wil daar ook heel graag wonen maar grijp steeds mis, hahaha. Dikke kans dat je dan in hetzelfde pand woont als een koorgenootje hahaha. Ben je bekend met de spelletjesavond elke derde vrijdag van de maand in De Kantine? . Andere vrienden van me wonen ook op ENKA (ik pas wel eens op hun kinderen) en ik fiets sowieso 2x per week via het ENKA-terrein naar 'werk' haha.
Snap dat je naar de IKEA gevlucht bent, ja! In het centrum was het als je niet geëvacueerd was binnen blijven in je huis, dus echt vluchten kon ik niet…
Maar dan wonen er nog best veel Q'ers in Ede, of niet? 🤔🤔🤔
Haha jaa!! Het pand precies tegenover de fietser! Kijk maar eens omhoog een keer. Als je het balkon ziet met riet afgeschermt, dat is de mijne! (Kan niet missen want geen buur die dat heeft). Ik stond echt jaren ingeschreven dus had super mazzel met deze
Haha nee die spelletjesavond ben ik niet mee bekend nee. Moet ook wel zeggen dat veel buren elkaar niet spreken (veel komen uit de grote stad heb ik het idee, want hoi zeggen doen we ook niet, kom ik aan met mn Lunters: morguh!).
Ja, was echt heftig. En die kerel blijkt echt iets van 28 jaar te zijn ofzo begreep ik.. zal je kind maar zijn..
Jaa! Ik, Froukje, Michelle (weet niet of je haar kent), nou jij dus. Dat zijn in ieder geval degene die ik zeker weet. Feest is hier in Ede (en gijzelingen blijkbaar ook...)
Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.