• Volgens mij zijn er meerdere Q'ers die formule 1 kijken, en daarbij hoort natuurlijk een formule 1 topic 🏎️🏎️🏎️

    Wie zijn jullie favoriete drivers en/of teams?
    En wat zijn jullie voorspellingen voor het 2024 seizoen?

    Welke driver wordt world champion in 2024?
    Welk team wint het constructeur championship in 2024?
    Wie wordt de grootste flop?
    Wat is je wilde voorspelling voor 2024?
    Welke drivers verlaten eind dit seizoen 2024?



    darling, you can't let everything seem so dark blue

    captainlee schreef:
    (...)

    now u know the struggles of a ferrari fan


    I dont want it, can you take it back??


    love me until I love myself

    captainlee schreef:
    (...)

    now u know the struggles of a ferrari fan


    In comes the person who supports like half the grid, laughing. Hehehe. Iedereen is een beetje ferrari-fan zei Vettel ooit, toch?
    Nee zonder joking, ik zou Max graag weer zien winnen, maar ik was wel heel blij voor Leclerc in Monza en voor Piastri's fatsoenlijke eerste overwinning van gisteren. Sainz, Albon, Alonso en zo gun ik het ook allemaal nog en ik baal dan wel ergens als ze Max voorbij rijden, maar ben dan toch ook wel beetje blij. Maar het doet wel beetje pijn dat ze het bij Red Bull zo verpest hebben na hun dominantie vorig jaar. Ik hoef echt geen herhaling van 2023 (al is dat wel leuk), maar ze hebben de bal wel heel hard laten vallen nu.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    (...)

    In comes the person who supports like half the grid, laughing. Hehehe. Iedereen is een beetje ferrari-fan zei Vettel ooit, toch?
    Nee zonder joking, ik zou Max graag weer zien winnen, maar ik was wel heel blij voor Leclerc in Monza en voor Piastri's fatsoenlijke eerste overwinning van gisteren. Sainz, Albon, Alonso en zo gun ik het ook allemaal nog en ik baal dan wel ergens als ze Max voorbij rijden, maar ben dan toch ook wel beetje blij. Maar het doet wel beetje pijn dat ze het bij Red Bull zo verpest hebben na hun dominantie vorig jaar. Ik hoef echt geen herhaling van 2023 (al is dat wel leuk), maar ze hebben de bal wel heel hard laten vallen nu.



    Jaaaaaa, moet zeggen dat ik het Piastri ook echt heel erg gun en ik het ook nooit erg vind als Leclerc wint! De individuele races zijn leuk als er verschillende mensen op het podium staan al moet ik zeggen dat ook dan het soms saai kan zijn, dus wil meer gewoon echt een seizoen waarin iedereen weer vecht voor het wereldkampioenschap! En dat is nu met Norris en Max op zich wel gaande, dus dat is ergens tof, maaaar red bull is echt zo de bal aan het droppen dat ik er gek van word hahaha


    love me until I love myself

    Jaa het is bijna knap hoe red bull heeft geselfsabotaged dit seizoen

    [ bericht aangepast op 17 sep 2024 - 14:54 ]


    and the spiders from mars

    ziggystardust schreef:
    Jaa het is bijna knap hoe red bull heeft geselfsabotaged dit seizoen


    Jaaaaaa 😭😭😭😭


    love me until I love myself