•      
                Lucht Je Hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

          Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [ bericht aangepast op 10 feb 2024 - 17:15 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Cid schreef:
    Ik begin echt wanhopig te worden van dit troosteloze kutweer. Het hoeft van mij echt niet direct warmer te worden, maar iets anders dan iedere fucking dag een compleet grijze, bewolkte lucht zou fijn zijn.


    Amen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Gods, dit. Vanochtend weer met hoop het gordijn opengeschoven, en nada. We zijn pas in februari, i get it, maar kan het ook 7 graden mét wat zon zijn? (no_chears)

    Ja precies, het kan ook winter zijn met een zonnetje haha. Of iig wat minder bewolkt. Waar ik woon is de lucht al weken volledig grijs.
    Iedere keer dat ik in mijn weer-app kijk word ik sad, omdat het er nooit uitziet alsof het beter gaat worden.


    Caution first, always.

    Meh, best wel moe van maar één klant en gewoon super onzeker over alles nu ik het volledig zelf moet doen :/


    Stenenlikker

    Cid schreef:
    (...)
    Ja precies, het kan ook winter zijn met een zonnetje haha. Of iig wat minder bewolkt. Waar ik woon is de lucht al weken volledig grijs.
    Iedere keer dat ik in mijn weer-app kijk word ik sad, omdat het er nooit uitziet alsof het beter gaat worden.


    ik voel me hier alsof ik persoonlijk de zon naar de aarde toegelassoëd heb, want er is hier nu zowaar een heel, heel, heel waterige zon-schaduw. Dat je drie keer goed moet kijken of je hand nu echt een schaduw geeft of niet, maar zowaar!

    ik zal de zon-lasso-vibes ook even jouw kant op sturen, hopelijk helpt dat iets! : ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Murphy's Law-morning (cat)

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    ik voel me hier alsof ik persoonlijk de zon naar de aarde toegelassoëd heb, want er is hier nu zowaar een heel, heel, heel waterige zon-schaduw. Dat je drie keer goed moet kijken of je hand nu echt een schaduw geeft of niet, maar zowaar!

    ik zal de zon-lasso-vibes ook even jouw kant op sturen, hopelijk helpt dat iets! : ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Ahh dat is een goed teken! Hier verandert er helaas nog niets, maar we blijven hopen (fish)


    Caution first, always.

    brain stop making me believe i suck


    help

    valt het jullie nou daadwerkelijk niet op of doen jullie je dom voor??? cozzzz u got me guessing


    [ heaven knows ]

    Mag ik al naar bed? (A)

    yesssssssss new york geboekt!!!!

    I think I need to keep a logbook with this goldfish brain. Orr you're pushing everything onto me 🙃

    Hoi, ik wil graag een luchtbuks om de kwetterende vogels mee neer te knallen zodat het stil is.

    Of keiharde regen of onweer, dat mag ook, dan zijn ze ook stil.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ok. Los van de Griekse mythologie inaccuratie, ben ik alsnog wel benieuwd naar de musical van Hercules en ben ik excited voor de preview waar ik heen ga!
    Zou wel eigenlijk moeten slapen nu in plaats van breaking free in mijn hoofd hebben.(cat)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Why cant i just wake up and feel ok


    help

    Im so tired. Why dont I have enough confidence? Like, I just had a talk with my work bestie, and she also said that he was going to pick it up. And now he doesn't remember a thing? Now Im stuck with this work while my brain has an error :’)

    Why do I have the memory of a goldfish and feel insecure about everything? And I hate myself for it.