Deel hier iets positiefs of leuks aan je dag of week of maand of leven! ✨🥰🤗😝
-
6 jan 2024 - 0:536 jan 2024 - 0:54
Ik heb een heerlijke appeltaart gebakken vandaag 🥧🍎🍏🧃
En hij was ook nog eens goed gelukt!!6 jan 2024 - 1:01Oeehh leuk topic!! Lekker bezig met je appeltaart @Perchabet 🙌🏼
Ik ben begin dit jaar een gratitude jar begonnen, en mijn dankbaarheidje van vandaag was hoe leuk het was om m'n vrienden te logeren te hebben en gewoon te chillen met z'n allen en spelletjes te spelen 🥰 Ben verhuisd dus ik zie ze niet meer zo vaak als eerst, maar dat maakt spontane logeerpartijtjes echt wel bijzonder 💞✨Dramatic
6 jan 2024 - 1:03Ik heb appel kaneel muffins gebakken (yum ) voor de baby shower van mijn beste vriendin morgen en daarna heeft pap de keuken voor me opgeruimd (omdat ik ook al boodschappen had gedaan en gekookt), dus dat was erg fijn
You were born original, don't die as a copy.
6 jan 2024 - 1:046 jan 2024 - 1:06SPECS schreef:
Also, stelletje nachtbrakers
Pot. Kettle. Black.😂❤
Zal nu braaf gaan slapen haha, da's ook positiefDramatic
6 jan 2024 - 1:08@Renna
Hoe leuk is dat om een gezellige logeerpartij te hebben met friends👌🏻 Klinkt heel fijn.
@SPECS och, appelkaneel muffins😍 en mijn nacht/dag ritme is zo slecht… draai veel nachtdiensten ook dus denk dat het daar deels wel door komt (oeps)[ bericht aangepast op 6 jan 2024 - 1:09 ]
6 jan 2024 - 11:14SPECS schreef:
Ik heb appel kaneel muffins gebakken (yum ) voor de baby shower van mijn beste vriendin morgen en daarna heeft pap de keuken voor me opgeruimd (omdat ik ook al boodschappen had gedaan en gekookt), dus dat was erg fijn
Ik wil ook appel kaneel muffins, kom ze eens brengen, je weet waar m'n huis woont.so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly
6 jan 2024 - 13:026 jan 2024 - 13:17Perchabet schreef:
Goed stuk gekajakt net ❤️
Geeft heel veel rust en plezier
Wowowow doe jij kajakken? Wat awesome!!
Mijn nieuwe outdoorjas is binnen en hij is top c: eindelijk iets dat ik pas én er cool uitziet hehehDramatic
6 jan 2024 - 14:20Renna schreef:
(...)
Wowowow doe jij kajakken? Wat awesome!!
Mijn nieuwe outdoorjas is binnen en hij is top c: eindelijk iets dat ik pas én er cool uitziet heheh
Jaaa, ik ben er vier jaar geleden mee begonnen en blijf het echt geweldig vinden. Begon vooral beetje bij mij in de buurt en ondertussen rijd ik ook naar leuke plekken in België of Duitsland toe en zoek ik gave plekken op als ik echt op vakantie ben enzo.
ooooh love outdoorkleding hoor, maar het is altijd inderdaad zo een struggle om iets te vinden dat handig is en leuk eruit ziet, dus what a succes!6 jan 2024 - 14:39Ik ben onwijs blij met mijn leesgoals.
Halverwege 2e boek van dit jaar en drie boeken gekocht 🎊
Hopelijk houdt dit mij uit m'n dipjesChange is for weirdos ~ Niall Horan
6 jan 2024 - 16:42IrishNialler schreef:
Ik ben onwijs blij met mijn leesgoals.
Halverwege 2e boek van dit jaar en drie boeken gekocht 🎊
Hopelijk houdt dit mij uit m'n dipjes
Welk boek ben je in bezig ? 🤩6 jan 2024 - 18:32Ik heb net AIDA gezien en het was zo goed!
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly
6 jan 2024 - 22:116 jan 2024 - 23:44Ik zit samen met Ringwraith op de bank te werken aan onze RPG, en morgen komen er nog twee Q'ers voor een heerlijk schrijfdagje
Three words, large enough to tip the world. I remember you.