Derks schreef:
(...)
Ik herken dit zo erg. Ik heb een biebpas vanuit de gemeente en ik dacht: ik wil gewoon weer een beetje lezen op gaan pakken. Dus ik ben naar de bibliotheek gegaan en er stond super veel interessants dus nu heb ik 13 boeken thuis staan (en al 3 boeken weer ingeleverd omdat ik die uit had en de uitleentermijn voorbij was.
Ik kan nog steeds niet meer dan 3 korte hoofdstukjes of 1 lang hoofdstuk achter elkaar lezen voordat alle letters voor m'n ogen beginnen te dansen, dus op high-speed boeken verslinden zoals vroeger zit er (nog) niet in, maar ik ben ergens wel blij dat ik weer helemaal into lezen ben . Boeken zijn heeerlijk!
Welke boeken heb je gelezen?
Oeh wat leuk! Ik zit nog voor een maand in het buitenland dus een biebpas zit er niet in, maar als ik volgende maand weer in NL woon ga ik er ook weer een halen
Naar de bieb/boekenwinkel gaan is op zichzelf altijd zoiets leuks haha.
Ik heb The Excorcist (William Peter Blatty), And Then There Were None (Agatha Christie), en Nettle & Bone (T. Kingfisher) gelezen. De laatste was mijn favoriet - ik wilde echt huilen toen ik hem gisteravond uitlas. Zoveel gave personages en er is maar 1 deel ;-;
En jij? Wat heb jij gelezen en ben je nu aan het lezen?
Caution first, always.