Naam:
Mexx
Leeftijd:
26
Welk TTRPG-systeem gebruik je:
Momenteel D&D 5e (vooral EnWorlds LevelUp Advanced 5e) en Starfinder, heb ook D&D 4e, Rogue Trader en Pathfinder 2e gespeeld.
Hoe lang speel je al:
Speler sinds 2015, GM af en aan sinds 2017 ongeveer en constant sinds begin 2022
Ben je GM of speler:
Beide, hoewel momenteel meer GM dan speler.
Welke rollen heb je al gespeeld:
Echt teveel om op te noemen. Mijn huidige character in 5e is een dex based Elf Barbarian met een whip die happy-go-lucky aan het adventuren is en z'n Rage alleen maar leuk vind en in Starfinder een dex based Human Pilot Operative, zij is de meest normale persoon in de party totdat ze een voertuig mag besturen, dan hebben de andere characters nog wel eens de vraag of alles goed gaat als ze met 60km/h door het bos crosst en iedereen vasthoud voor dear life.
Welk soort campaign speel je momenteel:
Uhm ja, welke van de 5? Vooral heroic adventure fantasy. Ik GM nu een variant op Storm King's Thunder, een game over het risen van mummies (geïnspireerd op Rise of the Tomb Kings van Warhammer) en een campaign waarbij een corrupte angel toegang probeert te krijgen tot de mortal plane.
Wat is je grappigste TTRPG herinnering:
Als speler:
Een excentric gnome wizard die op level 13 proficiency had in 28 talen. (Pathfinder 2e)
Een pilot die zelfs een steen nog vooruit zou krijgen met haar piloting skills. (Rogue Trader)
Een pilot die een insect heeft gecrusht door heel hard op de rem te gaan staan. (Starfinder)
Als GM:
Een party die ik actief het verhaal in moet trekken door hun onderlinge RP te onderbreken met de zin "jullie zijn nu echt bij het dorp aangekomen!" omdat ze anders in character de hele sessie vol zouden praten over alles en niets. De bard in de party schrijft gedichten over de avonturen die ze beleven en draagt ze echt op.
Het compliment van meer ervaren GMs dat ze door mijn beetje whimsical maar vooral heroic fantasy ook minder serieuze campaigns durven te runnen en niet het idee hoeven te hebben dat alles super serieus, apocalypse of doom and gloom hoeft te zijn.
Wat is je grootste TTRPG droom:
Een consistant setting bouwen waar ik trots op ben.
Kunnen we ergens schrijfsels/kunst van jouw personages/campaigns vinden:
Zeker niet.
[ bericht aangepast op 23 nov 2023 - 14:16 ]
Do it scared, but do it anyway.