Omg, ik was dit topic dus bijna vergeten, oops.
Naam: Belle
Leeftijd: 25
Welk TTRPG-systeem gebruik je?
Ik heb zelf alleen ervaring met Dungeons en Dragons, maar mocht de kans zich voordoen, ben ik zeker niet bang om een ander systeem uit te proberen.
Hoe lang speel je al?
Oef, ik ben geloof ik eind 2018 benaderd en heb toen voor een paar jaar met die groep gespeeld. Maar sinds ik nu ver weg woon en online voor onze groep gewoon niet werkte, speel ik niet meer. Dat is nu zo'n 2 jaar denk ik?
Ben je GM of speler?
Ik ben altijd speler geweest. Al overwoog ik een tijdje terug wel een nieuwe groep op te zetten en GM te zijn, maar ik kon de moed er niet voor vinden en er werd door de geïnteresseerden niet genoeg gepushed.
Welke rollen heb je al gespeeld?
Ik heb dus echt een weakness voor rangers, haha. Al heb ik daarnaast ook een sorcerer gespeeld voor een latere campaign en een bard voor een oneshot. De minotaur bard die een prison break veroorzaakte was amazing.
Welk soort campaign speel je momenteel?
Helaas speel ik momenteel niets ):
Wat is je grappigste TTRPG herinnering?
Gewoon het concept van een centaur spelen in een stad die met trappen ed moest dealen was wel echt hilarisch. Dat heeft voor een hoop ongemakkelijke en grappige momenten gezorgd, hahaha. Also, still traumatised by owlbears because one killed my pony ):
Wat is je grootste TTRPG droom?
Eigenlijk zou ik toch wel graag een campaign willen opstarten, maar ik weet gewoon niet zo goed hoe te beginnen.
Kunnen we ergens schrijfsels/kunst van jouw personages/campaigns vinden?
Ik hield een campaign logboek bij, maar dat is eigenlijk wel het enige wat ik deed aan schrijfsels.