Ik heb echt nog nooit zo in spanning een finale gekeken, hahaha. Comfort heeft het echt goed gedaan als Mol! Ik vond haar toen door dat rode scherm in de DeLorean wel een beetje verdacht, ook vanwege het gesprek met de Mol vooraf, die soort biecht. Maar op dat na, en ik vond haar heel erg mollen in die supermarkt, maar zo obvious dat ik dacht dat het kandidaatmolgedrag was, had ik haar verder totaal niet verdacht. Nu snap ik wel waarom het geen finale met drie mannen was, want ja, dat gaat wel lastig als de Mol een vrouw is.
Heerlijk die stukjes op het einde, o.a. met Comfort in de auto met die 'vermomming van de Mol' en dan 'Gilles zegt hallo'. "Hallo Gilles, en een gelukkige verjaardag!" en dan die lach van Gilles, heerlijk!
Het kwartje bij die opdracht met eieren op stokken VALT OOK NU PAS.
EIERSTOKKEN
COMMY IS GYNAECOLOGE.
Ik vind het wel jammer dat Lancelot gewonnen heeft, ik had het Toos meer gegund op de en of andere manier. Toos komt altijd over als zo'n blij ei, en ik vind Lancelot zo serieus hahaha. Maar ze hebben het onwijs goed gedaan!
Also, respect ook voor Comfort dat ze als Mol niet is gaan vliegen, maar het wel goed omschreven heeft. Je zal maar als Mol weten dat die opdracht met het stuntvliegen eraan komt, er heel erg naar uitkijken en dan vervolgens níét gaan vliegen. Pfoe. Respect.