DREAMERN COVERSTORE I AM BACK!!! Wauw! Mijn vorige coverstore was gewoon alweer vier jaar geleden! In die vier jaar is er veel gebeurd, maar één ding is niet veranderd. Mensen hebben nog steeds boekcovers nodig voor hun verhalen en ik vind het nog steeds leuk om ze te maken. Wil je een cover aanvragen, Post dan deze info in het topic : Titel* Beknopte Samenvatting/Blurb* Afbeeldingen of steekwoorden die erin moeten* Sfeer/aesthetic die het weer moet geven* Commercieel of Personal Use?* Vind je het goed als ik AI gegenereerde afbeeldingen gebruik?* Heeft het haast? Eventuele Extra's * is verplicht Ik werk met een kleurenoverzicht: Bezig met Concept Concept klaar Mee bezig Wachten op antwoord Aanpassen Aan het puzzelen Als er na 7 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af. Na dag 4 stuur ik een PB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest. Vanuit mij kan het soms ook wat langer duren voor een cover af is, het ligt er geheel aan hoe moe ik bepaalde dagen thuis kom van werk. Namenlijst met aanvragen!: 01. Catmint - Aan het puzzelen 02. KaIeidoscope - Wachten op antwoord 03. Linkle - Mee bezig 04. Marisha - Bezig met Concept Done 312. SonOfGondor 313. IrishNialler 314. Frodo 315. Ringwraith 316. Cayline |
Shop window Misschien herkenen jullie er nog een paar? |
[ bericht aangepast op 12 mei 2024 - 16:23 ]
Credendo Vides