• ...zitten twee nerds achter hun laptopjes iedere dag 1667 woorden weg te tikken voor NaNoWriMo en hun beste leven te leven (nerd)


    Samen met Renna ben ik gezellig de hele maand november op vakantie om te werken aan ons verhaal in een B&B in de buurt van Zwolle! Vorig jaar zaten we al bij mij op de studentenkamer, maar dit keer hebben we het wat grootser uitgepakt en een eigen plekje gevonden. Het is een beetje jammer van de vrolijke basisschool achter ons, maar ach, zo is een mens vroeg uit de veren. Het is wat fris, maar de vloerverwarming is goddelijk en met dikke schrijverstruien aan en dekentjes om is het toch allemaar zéér goed te doen zo.

    Nu zitten we opgekruld in onze stoelen (van die tafelstoelen op rubberen wieltjes waarmee je dus het hele huisje door kan zeilen 🤩) aan onze scenes te werken (en is Loïs wanhopig haar oude account aan het afstoffen en er vlug een likje verf overheen aan het gooien voordat ik het topic afheb, hahaha) Gisteren met de auto boodschappen kunnen doen en genoeg voer in huis gehaald om een weeshuis mee te eten te kunnen geven—en da's maar beter ook want de twee fietsen die we hier hebben zijn voor ons allebei net te groot en de supermarkt nét iets te ver weg. #Wij gaan op dorito-jacht, we gaan een hele grote vangen...

    Het is kortom g e w e l d i g hier ❤️



    Wist je dat...?
    Sommige van onze gesprekken er zo uitzien:

    Froukje: '...I did something bad.'
    Loïs: *gealarmeerd* 'Did you make it sad again??'
    Froukje: :x

    #Oops #you'llbecryingbychapterthree

    ReisverslagNummerEen


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Oh wat een leuk idee! Veel schrijfplezier gewenst. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Frodo schreef:
    Zooo leuk dit! Een vriendin van me en ik hebben ondertussen ook een B&B geboekt het laatste weekend van november om te schrijven. Volledig geïnspireerd door jullie dus bedankt voor het toffe idee!


    Oohh superleuk! Heel graag gedaan, hahaha. Drop hier even een foto als het zover is oid, of een paar wist-je-datjes van julliezelf, gezellig! *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wist je dat...?
    Loïs altijd de volste mok met warme chocolademelk krijgt omdat ik er altijd nog mini-marshmellows bij wil proppen?

    #Win-win #:Y)

    ReisverslagNummerVier

    [ bericht aangepast op 8 nov 2022 - 22:22 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Dit is zo cute (blush) Ik had vroeger als quizleteenager altijd de hoop dat we ooit een Quizlet schrijverskamp zouden organiseren zoals het kamp wat we vroeger op de basisschool altijd hadden hahaha. Helaas is dat er nooit van gekomen(krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Dit is zo cute (blush) Ik had vroeger als quizleteenager altijd de hoop dat we ooit een Quizlet schrijverskamp zouden organiseren zoals het kamp wat we vroeger op de basisschool altijd hadden hahaha. Helaas is dat er nooit van gekomen(krul)

    Omg where do I sign up for this :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Omg where do I sign up for this :'D


    You tell me, ik ben de eerste die me opgeeft (nerd)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Dit is zo cute (blush) Ik had vroeger als quizleteenager altijd de hoop dat we ooit een Quizlet schrijverskamp zouden organiseren zoals het kamp wat we vroeger op de basisschool altijd hadden hahaha. Helaas is dat er nooit van gekomen(krul)


    Ohh ja, dat is waar ook :o God, volgens mij heb ik nog de groepsapp die we daar toendertijd voor aangemaakt hadden, al helemaal bezig met catering en een kamphuis zoeken enzo. Jammer dat dat nooit verder is doorgegaan inderdaad! Zelfs met een handjevol mensen zou dit echt al supertof zijn.
    but we can try again? huisje fixen, extra luchtbedjes om de gedeelde kosten wat te drukken, samen koken samen afwassen? ik zie een toekomst


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Ohh ja, dat is waar ook :o God, volgens mij heb ik nog de groepsapp die we daar toendertijd voor aangemaakt hadden, al helemaal bezig met catering en een kamphuis zoeken enzo. Jammer dat dat nooit verder is doorgegaan inderdaad! Zelfs met een handjevol mensen zou dit echt al supertof zijn.
    but we can try again? huisje fixen, extra luchtbedjes om de gedeelde kosten wat te drukken, samen koken samen afwassen? ik zie een toekomst


    Ja ik herinner me daar heel vaag ook iets van, maar dat kan ook mijn levendige verbeelding zijn (krul)
    Also sign me up, I'm in :Y) Misschien twee/drie dagen ergens, lang weekend ofzo?


    You were born original, don't die as a copy.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Ohh ja, dat is waar ook :o God, volgens mij heb ik nog de groepsapp die we daar toendertijd voor aangemaakt hadden, al helemaal bezig met catering en een kamphuis zoeken enzo. Jammer dat dat nooit verder is doorgegaan inderdaad! Zelfs met een handjevol mensen zou dit echt al supertof zijn.
    but we can try again? huisje fixen, extra luchtbedjes om de gedeelde kosten wat te drukken, samen koken samen afwassen? ik zie een toekomst


    Oehh ja, I'm in!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik doe niet mee aan NaNoWriMo (en nu vraag ik mezelf af: waarom eigenlijk niet?) maar dit klinkt echt zooooo fantastisch. Gewoon "op vakantie" om te gaan schrijven, heerlijk! 😍


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Ik doe niet mee aan NaNoWriMo (en nu vraag ik mezelf af: waarom eigenlijk niet?) maar dit klinkt echt zooooo fantastisch. Gewoon "op vakantie" om te gaan schrijven, heerlijk! 😍


    Join uussss then :33 Ga voor een iets lager doel en kom erbij hihihi


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Derks schreef:
    Ik doe niet mee aan NaNoWriMo (en nu vraag ik mezelf af: waarom eigenlijk niet?) maar dit klinkt echt zooooo fantastisch. Gewoon "op vakantie" om te gaan schrijven, heerlijk! 😍



    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Derks schreef:
    Ik doe niet mee aan NaNoWriMo (en nu vraag ik mezelf af: waarom eigenlijk niet?) maar dit klinkt echt zooooo fantastisch. Gewoon "op vakantie" om te gaan schrijven, heerlijk! 😍

    Niets te verliezen, toch? Je kan alleen spijt krijgen dat je het niet hebt geprobeerd c:
    & inderdaad een lagere wordcountgoal! Iets wat wel uitdagend is maar niet onmogelijk. Zolang het leuk blijft!


    Dramatic

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Join uussss then :33 Ga voor een iets lager doel en kom erbij hihihi



    Frodo schreef:
    (...)



    Renna schreef:
    (...)
    Niets te verliezen, toch? Je kan alleen spijt krijgen dat je het niet hebt geprobeerd c:
    & inderdaad een lagere wordcountgoal! Iets wat wel uitdagend is maar niet onmogelijk. Zolang het leuk blijft!


    Wowowow dit is echt het fanatisme van Quizlet, ja, nice.

    Ik zou graag willen, maar ik ben heel hard omgevallen in het leven en ondanks dat ik een (vind ik zelf best wel cool) verhaalidee heb in m'n telefoonnotities heb ik nu de energie niet om het uit te werken :( mijn focus is echt heel slecht op het moment. Maar ik vind het wel echt een super vet idee wat jullie doen!

    [ bericht aangepast op 9 nov 2022 - 17:17 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Wowowow dit is echt het fanatisme van Quizlet, ja, nice.

    Ik zou graag willen, maar ik ben heel hard omgevallen in het leven en ondanks dat ik een (vind ik zelf best wel cool) verhaalidee heb in m'n telefoonnotities heb ik nu de energie niet om het uit te werken :( mijn focus is echt heel slecht op het moment. Maar ik vind het wel echt een super vet idee wat jullie doen!


    Ahh, dat herken ik heel erg. Sterkte joh❤️❤️❤️
    En gewoon een weekje vakantie/stilte inplannen is natuurlijk ook altijd een goed idee c:


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.