De eerste videogame die ik ooit in m'n leven speelde was denk ik Rollercoaster Tycoon 2! Dat was echt in groep 3 of 4 of zoiets en het was echt helemaal exiting om dan na school af te spreken met klasgenoten die dat spel ook hadden.
Edit: ik was zowat tegelijk met Jolijn . Dus eh, nieuw antwoord.
Afgelopen zomer ben ik drie weken door Duitsland gereisd en dat was echt PRACHTIG! Ik was 5 nachten vlakbij het Berchtesgadener Land, dus effectief had ik 3 dagen daar, en het was zo mooi, ik wil daar zeker een keer terug. Het documentatiecentrum bij het Adelaarsnest werd verbouwd, dus daar kon ik niet heen. Als ik terug ga wil ik sowieso daar nog eens heen, plus naar de Jenner, en de ijsgrot die wel legaal te bezoeken is met een rondleiding, en het Stenen Meer, en de langste hangbrug (op een paar honderd meter na gemist). Ja, oprecht, dat is zulk mooi gebied, ik wil nergens anders meer heen behalve daar naartoe terug.
Een enkele reis met de trein vanaf de Duitse grens is ook maar €26,90 (inclusief ICE international, duurt bij elkaar 11 uur inclusief overstappen) MAAR DUITSLAND VOERT VANAF 1 JANUARI HET €49,- TICKET IN DUS DAT IS PAS ECHT IDEAAL!
Als je opnieuw geboren zou worden als een ander mens, als wie zou je dan willen leven en waarom?
[ bericht aangepast op 11 nov 2022 - 13:33 ]
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly