Hoi Q'ers
Ik ben zo excited dat ik even op knappen sta, dus vandaar dit topic om stoom af te blazen :') mijn vriend en ik gaan zaterdag namelijk een katje ophalen in het dierenasiel. We zijn vorige week kennis gaan maken en hebben uiteindelijk een match gevonden in Linde, de kat.
Linde is 2 dagen geleden 2 jaar geworden en heeft al een bewogen leven achter de rug. Ondanks haar jonge leeftijd is ze al moeder geweest van 5 kittens, die net zoals Linde zelf, erg slecht behandeld werden door hun vorige baasje. Toen de katjes door het asiel werden weggehaald, hadden ze allemaal ontstoken ogen en waren ze veel te klein voor hun leeftijd.
Gelukkig hebben alle kittens en Linde het gered. We zijn haar dus een bezoekje gaan brengen en wat is het een schatje! Ze ging meteen spinnen en kopjes geven, dus wij waren opslag verliefd. Vanaf zaterdag wordt Linde ons katje en gaan we haar de quality-time geven die ze nu wel zeker verdiend heeft.
Kijk onder de spoiler voor een Linde-pic (gestolen van de site van het asiel)
Naast mijn excitement heb ik ook een vraag voor jullie. Mijn vriend en ik hebben ondertussen een kattenbak, voederbakjes, voedsel, een krabpaal en zo'n kattenstelsel in huis gehaald, maar missen we nog iets?
En hebben jullie ook al ooit een dier uit het asiel gehaald?
“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien