• In het kader van 'meer topics maken om leven in Q te blazen'

    Hallo allemaal!
    NaNoWriMo staat binnenkort weer voor de deur en ik vroeg me af of er Q'ers zijn die dit jaar meedoen?

    Voor degenen die niet weten wat NaNo is:
    NaNoWriMo staat voor National Novel Writing month en is bedacht door Chris Baty in 1999. De uitdaging is om in november een boek te schrijven van minimaal 50.000 woorden. Dit komt neer op 1.667 woorden per dag voor 30 dagen. Je houdt je proces bij op de officiële NaNoWriMo-site: https://nanowrimo.org/

    Als er genoeg users zijn die meedoen, vorm ik dit topic om tot het officiële hype-elkaar-op-voor-NaNo-topic dus fingers crossed!

    [ bericht aangepast op 26 okt 2022 - 12:08 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Haha ja is goed!!


    Every villain is a hero in his own mind.

    685 heb ik (:
    en een halfuur lang een janknummer geluisterd voor de sfeer ugh


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    685 heb ik (:
    en een halfuur lang een janknummer geluisterd voor de sfeer ugh

    Whoooo goed bezig!! Aii ja, muziek voor de vibe is wel top, zolang je er daarna weer uit kan klimmen :'D

    Ik zat even vast en heb de helft van m'n woorden er meteen weer uitgegooid want het werkte niet haha, dus ging niet heel hard, maar uiteindelijk toch 248 woorden so I'll take it c:


    Dramatic

    Hahaha, ik sta nog steeds op 0 (cat) Misschien morgen.


    Tijd voor koffie.

    Sisyphus schreef:
    Hahaha, ik sta nog steeds op 0 (cat) Misschien morgen.

    Same :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Renna schreef:
    (...)
    Whoooo goed bezig!! Aii ja, muziek voor de vibe is wel top, zolang je er daarna weer uit kan klimmen :'D

    Ik zat even vast en heb de helft van m'n woorden er meteen weer uitgegooid want het werkte niet haha, dus ging niet heel hard, maar uiteindelijk toch 248 woorden so I'll take it c:


    Haha jaa. Nu heb ik dat nummer ook echt grijsgedraaid toen ik een sterfscène schreef dus ik kreeg opeens allemaal vibes van dat verhaal wat niet heel handig was (maar heb opeens heel veel zin om dat boek te herlezen dus dat ga ik zo doen xD).

    En hé 248 is ook niet verkeerd, zeker niet als je daarna wel gewoon weer verder kan.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Haha jaa. Nu heb ik dat nummer ook echt grijsgedraaid toen ik een sterfscène schreef dus ik kreeg opeens allemaal vibes van dat verhaal wat niet heel handig was (maar heb opeens heel veel zin om dat boek te herlezen dus dat ga ik zo doen xD).

    En hé 248 is ook niet verkeerd, zeker niet als je daarna wel gewoon weer verder kan.^^

    Hahahah ja dat heb ik ook soms, als je één nummer bij een bepaalde scene constant aan hebt staan, kan je echt nooit meer aan iets anders denken als dat nummer ergens opduikt. Wel cool, hoe breinen werken.
    Oeehhh en enjoy reading! c:


    Dramatic

    ik heb vandaag een mini-hersenspinsel uitgewerkt voor ~650 woorden, wat direct ook het eerste is wat ik in jaren in het nederlands heb geschreven, dus ik neem dat als een overwinning mee :) hopelijk kom ik morgen wat meer op stoom (krul)


    because i knew you, i have been changed for good

    **GIF of someone dragging themselves to the finish line**
    my head hurts


    Wordcount vandaag — 1682
    Wordcount v/d maand — 18.821


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    SPICA schreef:
    ik heb vandaag een mini-hersenspinsel uitgewerkt voor ~650 woorden, wat direct ook het eerste is wat ik in jaren in het nederlands heb geschreven, dus ik neem dat als een overwinning mee :) hopelijk kom ik morgen wat meer op stoom (krul)


    Dat is zeker een overwinning!

    Iemand zin in een wordwar?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    that moment when you're fighting your way through a scene and have to take a break after every sentence because the Feels™️ hurt in a way even you can't stand.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Frodo schreef:
    (...)

    Dat is zeker een overwinning!

    Iemand zin in een wordwar?


    Ikke! Als je nog steeds tijd heb haha


    Every villain is a hero in his own mind.

    ProngsPotter schreef:
    that moment when you're fighting your way through a scene and have to take a break after every sentence because the Feels™️ hurt in a way even you can't stand.

    naww
    kan je het niet afwisselen met wat luchtigers als je het echt niet trekt? ;p
    en anders even doorbijten :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Ikke! Als je nog steeds tijd heb haha


    Jazeker! Ik heb net de 20K gehaald maar een voorraadje kan nooit kwaad. Hoe lang?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ProngsPotter schreef:
    that moment when you're fighting your way through a scene and have to take a break after every sentence because the Feels™️ hurt in a way even you can't stand.


    Je maakt me wel heel nieuwsgierig naar de scène nu (wbw)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien