• In het kader van 'meer topics maken om leven in Q te blazen'

Hallo allemaal!
    NaNoWriMo staat binnenkort weer voor de deur en ik vroeg me af of er Q'ers zijn die dit jaar meedoen?

Voor degenen die niet weten wat NaNo is:
    NaNoWriMo staat voor National Novel Writing month en is bedacht door Chris Baty in 1999. De uitdaging is om in november een boek te schrijven van minimaal 50.000 woorden. Dit komt neer op 1.667 woorden per dag voor 30 dagen. Je houdt je proces bij op de officiële NaNoWriMo-site: https://nanowrimo.org/

Als er genoeg users zijn die meedoen, vorm ik dit topic om tot het officiële hype-elkaar-op-voor-NaNo-topic dus fingers crossed!

[ bericht aangepast op 26 okt 2022 - 12:08 ]

Even the smallest can change the course of the future

Wat zijn de thema's?

[ I will always love you ]

SPICA schreef:
    mijn username op de nanowrimo-website is dairon :) geen idee hoe actief mijn schrijven gaan zijn though, de laatste keer dat ik echt iets geschreven heb voor mijn eigen plezier is jaaaaaren geleden

ohh, jou kan ik niet vinden :cc De rest zit erin tho!

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Ik heb mijn account weer onder de berg stenen vandaan gehaald. Username is: KaIeidoscope.

[ I will always love you ]

omgomgomg, de eerste 800 woorden zijn binnuuuhhh *O* *O*

ThestraI schreef:
    Ik heb mijn account weer onder de berg stenen vandaan gehaald. Username is: KaIeidoscope.

Invite gestuurd!

ProngsPotter schreef:
    omgomgomg, de eerste 800 woorden zijn binnuuuhhh *O* *O*

Oehhhh goed bezig!

The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

Jezus, ik was vergeten hoe veel 1,6K per dag is (no_chears) ik dacht net super veel te hebben geschreven, zit ik niet eens aan het dagdoel :')

[ bericht aangepast op 2 nov 2022 - 16:59 ]

Ik doe dit jaar niet mee helaas, maar heel veel succes wie wel meedoen!

Every villain is a hero in his own mind.

Frodo schreef:
    Jezus, ik was vergeten hoe veel 1,6K per dag is (no_chears) ik dacht net super veel te hebben geschreven, zit ik niet eens aan het dagdoel :')

Hahahahaha omg mood :W Gisteren zitten strijden om die 1.6 te halen, en voor vandaag zit ik pas op 666 lolol

Dat is echt zo herkenbaar ja :') denk je echt al super veel geschreven te hebben, blijken het nog geen 500 woorden te zijn

Gaan we in dit topic nog aan wordwars doen? Want dan spring ik ook even in, hehe.

Oeh, goed idee! Doen we morgen eentje? Om 21u bijvoorbeeld?

Frodo schreef:
    Oeh, goed idee! Doen we morgen eentje? Om 21u bijvoorbeeld?

Ik heb corona en mijn kind ook haha, dus ik denk dat ik dan al op één oor lig xD
    Maar wie weet voor de rest.^^

Nog iemand anders die zo van plan is om te schrijven, misschien tussen 20 en 20.30? (:

Ik ga nu nog even een half uurtje schrijven mocht iemand interesse hebben in een word war?

Necessity schreef:
    Ik ga nu nog even een half uurtje schrijven mocht iemand interesse hebben in een word war?

Jaa ik!