• Heeej Vriendinnetjj <3


    Ik wil eigenlyk een sugestie voorstellen.
    Myn voorstel is namelyk;
    Dus je moet altijd vragen aan een mod. voor je titel te veranderen in het forum bv; Er sit een schryfout in en je kan het niet veranderen of je wil helemaal je titel veranderen voor rollen bv. Dus waarom souden we niet allemaal onse titel kunnen veranderen?
    Voor/Tegen

    Bye Vriendinnetjj<3


    I found myself in Wonderland.

    Is dan niemand tegen of voor ofzoe?


    I found myself in Wonderland.

    daar heb ik nu met een topic last van, we zijn bezig, hoe het het nu werklelijk sgrijgt, enzo.
    Maar!
    Bijvorbeelt, als je titel allen hoofdletters heeft, mag dat niet. dus word hij verandert, maar dat betekd dus, dat je het ook weer gewoon zelf kan veranderen, en ik denk dat et darom niet mag.


    Dunno ><

    Vind ik wel een goed idee maar dan gaan er misschien mensen misbruik van maken van bijvoorbeeld dit is hun titel: Hee kutkind! Jaah ik spreek tegn jouw! Iedereen mag zien wat jy verkeerd hebt gedaan! Ik haat jou! ofsoo en een mod veranderd die maar de topicstarter vind dat kut, kan die die terug veranderen snap je?

    Vind ik wel een goed idee maar dan gaan er misschien mensen misbruik van maken van bijvoorbeeld dit is hun titel: Hee kutkind! Jaah ik spreek tegn jouw! Iedereen mag zien wat jy verkeerd hebt gedaan! Ik haat jou! ofsoo en een mod veranderd die maar de topicstarter vind dat kut, kan die die terug veranderen snap je?


    Ja dat snap ik maar dan maak je dan toch vlug regels erover?


    I found myself in Wonderland.

    Voor.
    Maar als er zoiets gebeurt zoals FISHSTICK zei, dan zou er eigenlijk ook iets moeten komen dat dat kind voor een tijd niet meer titel kan veranderen of een forumban op dr dak krijgt.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik vind het wel goed. Maar de mods moeten het ook nog kunnen veranderen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Voor

    Njah voor zoiets denk ik niet dat jemeteen een forumban ofsoo krijg heur >,< Maar ahja... Ik ben noch voor noch tegen

    Nog mensen die het met me eens syn of niet?


    I found myself in Wonderland.

    (...)

    Ja dat snap ik maar dan maak je dan toch vlug regels erover?

    Het is voor sommige users onder ons vreselijk moeilijk om zich aan de regels te houden.
    Tegen.


    Bored.

    (...)
    Het is voor sommige users onder ons vreselijk moeilijk om zich aan de regels te houden.
    Tegen.


    x']


    I found myself in Wonderland.

    voor

    Voor, met een aantal regels. En als je die dan overtreed, het word veranderd door een MOD en het word terugveranderd door jezelf forumban. Heel simpel :)


    Life is hard and then we die

    (...)
    Het is voor sommige users onder ons vreselijk moeilijk om zich aan de regels te houden.
    Tegen.


    Jéé ieman is het met me eens ^_^

    Wrm voel ik me soms zo aangesproken,.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.