2 🏳️🌈 Iemand had geboemd ^
Also ciswoman and bi, preference for masc men and femme girls.
^ calice ik twijfelde eigenlijk al heel lang, maar op zo'n manier dat het af en toe wel eens door je hoofd vliegt maar je er verder eigenlijk niet aan probeert te denken? Twee jaar terug werd ik opeens uitgevraagd door een meisje en toen had ik wel even intense queer ✨panic✨. Was nog niet zover dat ik een date aandurfde, onderhand wél zover dat ik niet meer "nee, sorry girl, ik ben straight" als antwoord wilde geven. Dus. Stress, hahahha
Dat gesprek was wel het moment waarop het kwartje echt definitief viel en ik het ook ben gaan accepteren zegmaar? In ieder geval voor mezelf. Ik ben out naar die persoon en out naar jullie lieverds in dit topic hier, verder niet bewust naar anderen. Mijn beste vriendin weet het strangely wel, want die zit het afgelopen halfjaar al supersubtiel het te hebben over "vriend of vriendin" als we kletsen over de toekomst😂 Nooit iets gezegd, maar de bi energy is blijkbaar te voelen door het scherm hahahaa🌈
En omygod, Darcy en Flora, Shego, Beck & Jade 🥰
^ Salamanca, daar ben ik het heel erg mee eens, dat mensen het gewoon gaandeweg wel uit kunnen vinden
Three words, large enough to tip the world. I remember you.