🏳️🌈 7.
Ik heb niet echt zo'n specifieke situatie gehad, maar ik had al heel snel door dat ik vrouwen ontzettend aantrekkelijk vond vanaf een jonge leeftijd (12 jaar of zo) en ik heb dat eigenlijk nooit in twijfel getrokken. Ik heb toen met de kindertelefoon gechat, god wat voel ik me oud, met de vraag 'ben ik lesbisch?' en die gaven echt zo'n gaar antwoord van 'je bent jong, hoef je nog niet te weten, komt wel goed'. Een antwoord waar je echt niks aan hebt. Het was voor mij meer de vraag 'val ik ook op jongens of is dit het?'. Uiteindelijk een aantal jaar echt gewoon niet over nagedacht, totdat ik op m'n 15e voor het eerst had gezoend, met een jongen, en ik dat niet erg vond. Wel schattig dat ik toen een 55%/45% voorkeur had voor vrouwen en nu is dat echt 95% vrouwen en die 5% zijn m'n vriend (die ook bi is, aye) en Sebastian Stan, Johnny Depp, etc (the bi people know the list).
Anyway, verder wel logisch waarom ik zo 'obsessed' was met o.a. Flora en Darcy van Winx Club en Shego van Kim Possible.
"Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO