Ugh, ik heb zonet ontdekt dat ik inpakken om te verhuizen eeeecht niet chill vind. Mijn kamer ziet er nu al zo leeg uit en het voelt gewoon niet meer als mijn kamer en it makes me sad.
Ohmygod, this gave me *so* much anxiety, and look how it got resolved when I just communicated what I was feeling. Gheez. I'm glad that I did, but boi, that sucked.
Three words, large enough to tip the world. I remember you.
Voorlaatste avond/nacht in Amerika, morgen naar een soort van roofvogelshow, en dan maandag de lange, en zeer waarschijnlijk emotionele, rit naar het vliegveld Newark en dan dinsdagochtend weer landen op Schiphol.
"Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO
Pff. Wat is er toch met Q gebeurt.. het is zo dood. RPG-topics zijn uitgestorven en er is gewoon bijna geen leven meer. Misschien toch maar tijd om (al ben ik niet eens meer actief) het voor altijd achter mij te laten?
Maar dan zit ik weer met het andere: mijn stories, quizzes, vroegere topics waar ik veel aan heb gehad, etc. Alles downloaden kwa creaties is ook niet te doen, dat is te veel.
Zit zo in dubio.. wie weet bestaat Q straks ook niet meer en moet ik er nu juist nog van genieten zolang het kan.. hmm