• [..]En ik wil dat iedereen die op dit topic komt, me helpt! :')[/..]

    Owkééj, ik zit met een GROOT probleem. Nou ja, niet ik alleen. ^^ We hebben dus een choreografie nodig voor het dansoptreden en nu is iedereen van de groep dus leeg. En letterlijk leeg >.< Dusja, daarom vraag ik jullie hulp, zodat we een hippe en verfrissende choreografie vinden =)
    Dus vraag ik jullie:
    * Geef ALLE dansfilms die in jullie opkomen.
    * ALLE videoclips waar ECHT in gedanst wordt.
    * ALLE leuke ideeën die in jullie opkomen. (vb: bepaald sprookje modern maken, een hip verhaal dat we kunnen uitbeelden, een film van op tv,...)
    * En nog VELE MEER! Als jullie iets weten. ^^

    Dus ,, ik dank jullie om dit topic al te bezoeken en ik hou van jullie als jullie ideeën geven!(flower)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Owkééj, dus niemand wil me helpen. Owk goed :| Sorry! Wist nie dat zelf berichtjes plaatsen in je eigen topic niet mocht --"


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Owkééj, hier mag een slotje op. Er antwoordt toch niemand, dus voel ik me nu fucking zielig ><
    Geen slotje dus ^^ Ik krijg reacties! :P


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    De meeste clips waarnaar ik kijk komt weinig gedans in voor, het is meestal gitaarmuziek :']
    Maar misschien heb je wat aan Step Up?
    PS: Het duurt vaak eventjes voordat er gereageerd wordt, geduld wordt (vaak) beloond (Y)
    EDIT: ik zou m'n berichtjes als ik jou was even wijzigen, het omhooghalen (uppen) van topics door onnodige berichtjes is verboden.


    No growth of the heart is ever a waste

    GA, de CARAMELLDANSEN doen!!! :D
    Sorry, nee ik weet niks :P


    Dunno ><

    Save the last dance
    Save the last dance 2
    Step up
    Step up 2
    Honey [weetnietofditdeexactenaamis]
    en verder, je ne sais pas x3

    en videoclips...
    Die Whine Up van Kat DeLuna ofso? of iets van Rihanna? [x_x] en.. WHITE HOUSES van VANESSA CARLTON, daar word amazing in gedanst x3 en Hot 'N Cold van Katy Perry wordt ook in gedanst ;l


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Honey , step up , Dirty Dancing , Save the last dance..


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    De meeste clips waarnaar ik kijk komt weinig gedans in voor, het is meestal gitaarmuziek :']
    Maar misschien heb je wat aan Step Up?
    PS: Het duurt vaak eventjes voordat er gereageerd wordt, geduld wordt (vaak) beloond (Y)
    EDIT: ik zou m'n berichtjes als ik jou was even wijzigen, het omhooghalen (uppen) van topics door onnodige berichtjes is verboden.

    whoeps, i'm sorryj ='(


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hmmmmm, je kan mss in die videoclip van Kat DeLuna kijken Run The Show


    All was well.

    dans films ehm dirty dancing, grease, en ik kijk best wel naar fims van fred astair (hele oude films) maar altijd wordt daarin gedanst.

    en clips oei kan er nu echt alleen maar bad bedenken xD van Micheal Jackson (en ik hou daar echt niet van xD).


    muziek altijd overal

    Oww PS: het is hiphop && ballet (owk wat musicaldance)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    HONEY <3 EN STEP UP 1 EN 2

    en videoclips :
    Kat Deluna,Oude britney spears mis?,michael jackson


    We can only learn to love by loving.

    Euhmm... Save the last dance ^^

    En vr videoclipsdingen ga ik ff kijke x'D

    Maybe vn kat DeLuna ?? x]


    A. ikmisje.

    sorry maar ik moest meteen aan K3 denken.. x)

    sorry maar ik denk aan mongito ofzo...daar moeste we op breakdansen bij Gym!¬¬.


    jij, bent de reden van, de reden van mijn pijn