• Heeyy kindertjaazz ^_^
    Nou, ik ben een nieuwe SA aan het schrijven met de titel: A Crying Shame maar ik krijg geen inspiratie meer door. Zou iemand me hier kunnen helpen? Hier het stukje;

    "Ik wil niet dat je me aankijkt!" Dikke tranen rolde over haar wangen terwyl hij daar stond. Haar handen wouden hem slaan maar haar hart hield het tegen. De boeket rozen die hy voor d'r meehad lagen op haar zwarte houten vloer. "Lieverd, ik..." "Noem me zo niet! Die ben ik niet meer." Hij sloeg z'n ogen neer terwyl er 1 vraag door haar hoofd raazde. "Hoe kon je?" fluisterde ze. "Ik dacht dat je echt van me hield." Onrustig schuifelde hij heen en weer over haar vloer die in haar byna gouden kamer lag. "Audrey, luister dan toch." '"Facking loverboy! Je hebt genoeg gedaan. Jy hebt mijn leven helemaal verwoest. Nooit zal ik nog dezelfde zijn en nooit zul jy nog de mijne worden!" gilde ze in zijn gezicht. "Ik wil dat je weggaat." "Maar lieve schat." "NU!" riep ze terwyl haar benen het begaven e ze op de grond zakte.

    Jaah i know, heb het geschreven in een boze bui maar als iemand hierop verder kan bouwen, stuur maar een PB!

    xoxo'<3

    uuhh ff denken xD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik heb geen idee over hoe het verder zou kunnen gaan maar het stukje wat hier staat vind ik wel heel mooi.'

    ik weet nix :|

    Het spijt me :S:$


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Best wel erg, wat is er nou gebeurd XD?


    Life is hard and then we die

    Best wel erg, wat is er nou gebeurd XD?


    Dat, lief kindja, kom je te weten als je hem doet :Y)

    Dankja om ff mee te helpen fosho --'

    ik ben hier echt héél slecht in!!ö


    Als je maar een ananas hebt..