Hoi hoi!
Het is al een eeuwigheid geleden dat ik een suggestietopic heb aangemaakt en hoewel ik weet dat het moderatorteam nogal onderbezet is, ga ik het toch maar doen. ;p
Nadat op een andere website mijn RPG-groepje een beetje uit elkaar is gegaan, besloot ik samen met de enige RPG-buddy die nog over was een ORPG te doen op Q (nadat ik haar had overgehaald om terug te keren naar Q omdat de RPGs hier ook leuk zijn). Ik wist wel dat velen dat in stories deden, maar ik zag niet echt in hoe dat zou moeten werken als je allebei meerdere personages hebt (vijftien ofzo in totaal), dus ik heb maar gewoon een topic aangemaakt en daar verder niet over nagedacht.
Morana wees me er net echter op dat dat niet is toegestaan in de huisregels. Ik kan me voorstellen dat het jaren geleden inderdaad voor een explosie aan topics zou hebben gezorgd, maar inmiddels is Q nogal dood en lijkt het me eerder een leuke toevoeging om die optie nu open te stellen dan dat we het maar op een andere website moeten gaan schrijven (ook omdat we hier ook gewoon normale RPGs hebben, allebei).
Morana gaf al aan dat ze het niet prettig zou vinden als het forum opeens overstroomd met ORPGs maar als dat zou gebeuren dan zijn er dus meer mensen die het leuk zouden vinden en lijkt het me júíst zonde om het te blijven verbieden. Dus dan zou een soort subforum misschien wel handig zijn, zodat gewone RPGers er geen last van hebben? En als verder niemand wat om ORPGs geeft en het dus verder geen overkill wordt, zou het misschien eventueel uit de huisregels kunnen? Zou het zonde vinden als ik hiervoor naar een andere website moet namelijk.
Every villain is a hero in his own mind.