''She wasn't looking for a knight, she was looking for a sword gun.''
From Catalina:
Gefeliciteerd met je geweldige nieuwe team en je promotie!
To Catalina:
Hahahaha bedankt :') En jij welkom in dat team :p
To Team 23:
Hallo Willa hier,
Maandag, 05:00 bootcamp. Verzamelen bij Hek Oost om 04:50.
Wees op tijd, om 15:00 zijn jullie weer vrij.
Tot dan! 💪
|
21 – Field – Donkerrood – 4e jaars – Girls Dormitory – With Adrian -> Imogen
“Mijn familie, mijn verantwoordelijkheid.'' Zei Adrian. Uiteraard, want dat was hoe het in huize Ellsworth-Buchanan. Met een gepijnigde blik keek ze hem aan. Het was alleen maar extra hooi wat hij op zijn vork nam en dat was een gewicht die de jongen misschien beter niet kon hebben. “Maar het komt goed, ik ga met hem praten.” Ergens zou het fijn zijn als ze de taak ‘Nurhan in het gareel houden’ uit zijn handen kon halen nu ze teamcaptain was, maar meer dan false hoop was dat niet. De jongen zou nooit naar haar luisteren. Misschien moest ze zijn oude teamcaptain eens aanspreken voor wat advies...
“Hmm, ook geen verkeerde strategie,” reageerde Adrian grinnikend nadat Willa er een grap over de hoeveelheid suiker had gemaakt. Het geluid van zijn grinnik zorgde voor een kriebel in haar buik. Hij zag er altijd goed uit – maar haar favoriete versie van hem was degene die lachte, al was het maar een glimlach. Tevreden met zijn opmerking knikte ze, soms was het beter om niet stil te staan bij de inhoud van bepaalde producten. Ze zou het wel weer inhalen tijdens de training.
Hun gesprek werd verstoord door headmistress Siverstone-Pritchard die de aandacht trok. Erg lang kon ze daar niet boos over blijven aangezien het alleen maar goed nieuws met zich meebracht. Eenmaal staande op het podium realiseerde ze zich pas dat vandaag eigenlijk een verassend goede dag was. Ze mocht dan wel per direct in een nieuw team zitten, maar zij zou wel de leider van het team zijn. Daarbij had ze een studiedate gepland met Adrian én Caramel Flipz, en de rest werd goed gemaakt door de afgunstige blik van Callum.
De glimlach verdween niet meer van haar gezicht.
''Wist je hiervan?'' Had ze direct gevraagd toen ze weer terug bij Adrian kwam ditmaal met de spullen van een Team Captain. Ter antwoord schudde hij zijn hoofd waarna hij toegaf vermoedens te hebben gehad en dat hij trots op haar was.
Een golf aan enthousiasme nam het roer over en nog voordat ze kon reageren had ze zichzelf al in zijn armen geworpen. Zijn sterke armen wikkelde zich om haar heen en op dat moment voelde ze zich veiliger dan ooit. “Ik zei toch dat je het kon? Niet meer aan jezelf twijfelen nu.” Roerloos bleef ze staan, genietend van het moment, van zijn warmte en zijn geur. Totdat ze zich realiseerde dat ze officieel nog uit elkaar waren, en dat er voldoende werk op haar stond te wachten.
''Uhm,'' begon ze zachtjes, de afstand tussen de twee vergrotend. ''Ik moet denk ik het een en ander gaan regelen, maar ik zie je morgen, okay?''
“Natuurlijk. Laat het me weten als ik je ergens bij kan helpen, okay?” Zei hij waarna hij zijn lippen op haar wang drukte. Een warm gevoel trok zich door haar lichaam, al wist ze dat om hulp vragen niet hoog op haar lijstje stond. Eerst zou ze het zelf gaan proberen.
Subtiel hing hij zijn jasje over haar schouder. “Ik zie je morgenochtend in de bieb, hetzelfde plekje als altijd, met de Caramel Flipz.” Na die woorden verliet hij de zaal, zijn jas achterlatend bij haar. Met haar blik volgde ze hem totdat hij uit het zicht was. Toen pas viste ze haar mobiel uit haar zak. Eerst viel haar oog op en bericht van Catalina, die ze direct een berichtje terug stuurde. Vervolgens gebruikte ze de groepsapp om de nummers van Viktor, Nurhan en Valentin te achterhalen zodat ze een gezamenlijke groepsapp kon maken. Het nummer van Catalina had ze al, waardoor dat enkel een kwestie van toevoegen was.
Met een zucht borg ze haar telefoon weer op. Als ze allemaal maar op tijd waren... Misschien dat ze de rest vandaag nog tegen zou komen, dan kon ze hen er nogmaals aan herinneren. Maar nu eerst moest ze haar spullen op gaan bergen. Eigenlijk kwam Adrian's jasje nu wel handig uit. Nogmaals gebruikte ze de jas als paraplu, alleen deze keer om naar de Girl's dormitories te gaan. Het weer was niet echt veel beter geworden. Een sprintje naar de overkant van het veld zorgde ervoor dat ze eerder weer een dak boven haar hoofd had. De energie gierde door haar lichaam, wat ervoor zorgde dat ze nog net niet de trap op rende richting haar kamer. Aan haar snelle tempo kwam al gauw een einde toen ze tegen iemand op botste.
Een sneer vormde zich al in haar mond, maar voordat ze die kon uitspuwen realiseerde ze zich dat het kleinere gestalte bij Imogen hoorde. Direct verdween de vijandelijke houden en keerde het enthousiasme terug.
''Iem!'' Groette Willa haar waarna ze direct het stapeltje Team Captain kleding in haar liet zien. ''Kijk!'' Het was ongebruikelijk voor haar om zo uitbundig te reageren, maar op dit moment voelde ze zich als een uitbarstende vulkaan aan blijdschap. Het binnenhouden was geen optie, zeker niet bij haar nichtje met wie ze eigenlijk alles deelde.
''Heb je je nieuwe team al gezien?'' Vroeg ze vervolgens voorzichtig om te peilen waar ze van op de hoogte was.
|