CYNICAL'S LAYOUT SHOP
ρяσƒιℓєѕ × ¢нαяα¢тєя ƒιℓєѕ × ѕтσяιєѕ

|
♪ COME BY! ♪
♪ COME BUY! ♪
|
Oh, hallo daar! Welkom in mijn layout shop!
Het is alweer een tijdje terug sinds ik laatst zo'n soort topic heb beheerd, maar aangezien ik de laatste tijd belachelijk veel layouts heb gecreëerd, leek het me een poging waard. Ik maak layouts voor profielen, roleplay personages en stories. Vraag gerust aan, maar lees wel eerst de gebruiksaanwijzingen! MINIMALISM IS DEAD!!
LONG LIVE TACKY EXTRAVAGANCE!! WAT IK NODIG HEB VAN JOU: Nu zijn mijn layouts gratis, maar ik heb wel een richting nodig om te weten waar je naar op zoek bent. Het invullen van het onderstaande kan me daar hopelijk mee helpen. STORY LAYOUTS Vul het lijstje onder de spoiler in en comment dat. CHARACTER FILE LAYOUTS Vul het lijstje onder de spoiler in en comment dat. (Also ik houd van je) PROFILE LAYOUTS Vul het lijstje onder de spoiler in en comment dat. LONG LIVE BAD TASTE!!
|
|
VOORBEELDEN VAN MIJN LAYOUTS: [Onder de spoiler.] |
|
|
• • • • • |
|
• • • • • |
WACHTLIJST: [MOMENTEEL GESLOTEN] 1. Naam x Pagina van de aanvraag x Profiel/Story/Character file 2. Naam x Pagina van de aanvraag x Profiel/Story/Character file 3. Naam x Pagina van de aanvraag x Profiel/Story/Character file 4. Naam x Pagina van de aanvraag x Profiel/Story/Character file 5. Naam x Pagina van de aanvraag x Profiel/Story/Character file 6. Naam x Pagina van de aanvraag x Profiel/Story/Character file |
• • • • • |

Qreaties verandert constant de specifieke desktop verhoudingen, dus gaan mijn layouts na een tijdje altijd schots en scheef staan. Niet alle lettertypes die ik gebruik staan op ieders computer, en ook die kunnen er dus saai uitzien zonder dat ik hier enig idee van heb. Ik ben te lui om oude dingen te fixen die in dit topic staan, maar ooit paste alle tekst met de plaatjes zonder lelijk te zijn, I swear
Ik moet ooit echt deze beginpost vervangen want dit is zo oud (': En deze naam die ik ooit had is ook niet echt.... Wat ik nu zou willen hahahaha verdomme
[ bericht aangepast op 29 sep 2025 - 22:30 ]
"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."