Hey allemaal!
Na er heel lang over na te hebben gedacht, heb ik toch met veel pijn in mijn buik de beslissing moeten maken om te stoppen met Pure Times Are Over en misschien nog wel meer rollen. Ik heb eerder al wel eens laten vallen hoe moeilijk ik het vond om me tussen jullie te mengen, wat niets te maken heeft met jullie bereidheid om me beter te laten integreren in het topic. Ik haal er echt gewoon geen plezier meer uit. Zeker nu door de drukte om me heen lijkt het me ook handig om dit soort rollen te laten vallen.
Het zit me echt enorm dwars dat ik niet meer verder kan schrijven en graag had ik het nog geprobeerd, maar het lukt me niet meer om normaal verder te schrijven. Er gaat momenteel zoveel energie in Q zitten omdat ik mezelf mentaal aan het voorbereiden ben dat ik verder moet gaan schrijven dat er geen ruimte is voor school, werk, vrienden en overige zaken in mijn leven. Ik wil dermate graag voor jullie verder gaan met schrijven dat ik vergeet dat mijn eigen plezier ook best belangrijk is.
Ik snap ook dat jullie graag nog verder willen schrijven aan PTAO en dat mag onder een andere TS of door er samen verder aan te schrijven. Als jullie niet weten hoe jullie verder moeten gaan wegens de verhaallijn in mijn hoofd, kunnen jullie me gerust om hulp vragen. Daar ben ik altijd beschikbaar voor. Het spijt me echt ontzettend voor dit en ik snap dat het voor jullie nog behoorlijk rauw op jullie dak valt. Ik zit er natuurlijk al veel langer mee in mijn hoofd. . .
In ieder geval
. Dat was mijn levensverhaal en normaals sorry voor deze toch wel egoïstische beslissing <3
Mochten jullie er vragen of opmerkingen over hebben, zou ik het op prijs stellen als jullie me één op één benaderen. Ik snap namelijk heel goed dat het niet leuk voor jullie is en wil jullie met alle liefde apart zaken uitleggen maar in een grote groep heb ik moeite met het focussen van mijn gedachten.
I have seen my own sun darkened