• Sommige mensen beweren bij ons op school,dat onze muziekleraar een pedo is!(ps: hij is oud!)Niemand van onze klas verbaasd het.Want hij heeft een keer aan m'n vriendin gezeten(aan haar schouder).En hij doet vreemd en vaag.Zoals vandaag,iemand uit onze klas heet Melvin.Nou,die gast praat heel raar en spreekt Melvin heel raar uit(doet ie expres).Dan zegt een andere jongen uit onze klas:'Kunt u ook normaal praten?'Zegt de leraar muziek:'Pardon?'Zegt die jongen:'Niks'.xD Maar ik vind dat dus echt RANSIG dat hij miss pedo is!:O


    Be yourself^^

    Misschien, misschien....
    Misschien is hij gwn een raar mens en doet hij daarom zo! x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik vind het nogal gelul. 'Sommige mensen'. Tja, daar heb je niks aan, waarschijnlijk gewoon gezegd door sensatiezoekers. Ik zou die vent niet gaan bevooroordelen omdat iemand het zegt. Niet erg redelijk.


    Mew <3

    Zie er tot nu toe niks vreemds aan, trouwens ook de redenen zijn erg indirect en een leraar vanwege een aanraking op de schouder pedo noemen gaat naar mijn mening wel ver.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zie er geen reden voor om zo'n conclusie te gaan trekken. Je weet nooit of hij een pedofiel is. En alleen een schouderklopje, daarom iemand een pedofiel noemen, dat gaat zeker heel ver.
    En vooral door de mensen die aandacht willen door zo'n verhaal op te hangen.


    -

    Ik vind het nogal overdreven, een schouder aanraken moet kunnen.


    blame the bully.

    Ik denk dat je niet te hard van stapel moet lopen. Die man is waarschijnlijk helemaal geen pedo. Gewoon roddels.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Een schouderklopje? Goh, ik zou gelijk de politie waarschuwen. [/sarcasme] -.-'


    Life is hard and then we die

    Mijn leraar MO is ook vaag en die raakt Eline ook aan dta maakt hem nog niet pedo.

    sorry maar aan d'r schouder zitten kan goed bedoeld zijn
    loop niet te hard van stapel !!!


    muziek altijd overal

    sommige zeggen dat onze drama leraar pedo is
    omdst hij getrouwt is met een een vrouw van 26 ofzo en hij is al in de 40 ofzo of 50
    en heeft ene kind met haar enzuw
    maarja ik geloofh et niet

    sommige zeggen dat onze drama leraar pedo is
    omdst hij getrouwt is met een een vrouw van 26 ofzo en hij is al in de 40 ofzo of 50
    en heeft ene kind met haar enzuw
    maarja ik geloofh et niet
    Mijn ma is 47 en dr vriend is 28. Is zij nu ook pedo? Niet echt he? Je begrijpt het woord pedo niet echt denk ik. Pedo betekend dat je als meerderjarige je seksueel aangetrokken voelt tot minderjarigen en er seks mee wilt hebben. In dit geval is dat dus niet zo.


    Life is hard and then we die

    Tegenwoordig zijn wel veel leraren van Quizletters pedo zeg :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    vind het wel raar maar dat maakt m nog neit perse een pedo ... ik ben egt inaanraking geweest met pedo..en das geen leugen...


    balub ^^.

    nou bel de politie !!
    goh de schouders aanraken !!(sarcasme) ik bedoel een leraar van gym raakt je ook aan dan ben je niet meteen een pedo :S


    i love you but you don't see it

    De meeste mensen zeggen het om aandacht te krijgen.:'D Dus ik zou zeggen: oordeel niet voordat je het zeker weet.;)
    x.


    ok