e_nnazus schreef:
Ik ben mijn motivatie en zin om te schrijven helemaal kwijt. (Ondanks dat ik het nog steeds een geweldig idee vind.) Maar ik probeer het te accepteren. Gisteravond zat ik nog te bedenken dat het misschien wel oké is dat ik aan dingen begin, maar ze nooit afmaak. En als ik druk op mezelf leg, dan gaat het plezier weg, terwijl ik juist dat plezier van het creëren wil ervaren. Hoe meer ik erover nadenken, hoe meer ik het ook bij mezelf vind passen. In de samenleving zijn we vaak zo gericht op het (zo goed mogelijke) resultaat, dat we niet kunnen genieten van de weg ernaartoe. En aangezien dit voor mijzelf een hobby is, werk ik er liever soms aan zodat ik ervan kan genieten.
Waarom maak je er niet iets vrijblijvends van dan? (: Als je het een leuk idee vind, ga lekker schrijven.
En mocht het je lukken het verhaal af te krijgen, dan lever je het in. En als dat niet lukt, dan gewoon niet. Dan leg je er geen druk op voor jezelf (;
Ik heb ook genoeg onafgeschreven stories. En tja, je hoeft de wedstrijd niet perse te winnen toch? Het gaat om het plezier van het schrijven en de leuke thema's erbij.
It's never gonna happen, Guys.