OMG !!! DAT IS PRECIES WAT IK DENK
dat is zo'n beetje het eerste wat ik in me profiel heb gezet
Ze noeme me wel allemaal gothic, emo, punk en alto, maar ze weten niet eens wat het inhoud dat is nog het ergste van allemaal
ik had gewoon toenet ook nog eens een discussie met dorine over emo's. zij is er dus heilig van overtuigd dat alle emo's zichzelf snijden en dat als je je snijdt je emo bent.HOLY FUCK Emo is een focking stijl in ieder geval in mijn ogen
er zijn ook depressieve huppelkutten die zichzelf snijden, maar die zijn dus zwaaaaar geen emo..
nee wat zegt dorine: maar dat is anders ._____.
Ik had echt zoiets van: Bitch zoek een leven en dóe er wat mee... voordat je iemand beoordeeld op wat ie is, of hoe die zich kleed. Stop ze niet in een hokje, doe je alleen maar mensen pijn mee
In mijn vriendengroep zijn heel veel mensen emo, maar dat zeggen ze in ieder geval níet van zichzelf. Dat is de conclusie die iemand maakt op basis van hoe iemand eruit ziet. Iemand die in ieder geval een beetje op de hoogte is wat nou het verschil is tussen al die stijlen
btw... een paar van mijn vrienden zijn zwáár gothic en voelen zich dus ook zwaar beledigd, als mensen mij een gothic noemen, omdat ik het sowieso níet ben en er niet zo uit zien. En ik zweer je: gothics willen er niet zo uitzien als ik
...ik ben het er mee eens, iedereen altijd maar die lul praatjes. je wordt altijd in een hokje gedouwd (of hoe je het ook wilt noemen.) vind dat echt iritand! iniedergeval, Je hebt helemaal gelijk!!!1
een stijl? ik hoop da je een LEVENSstijl bedoelt, en geen kledingsstijl fzo...
wnt emo draait nog altijd rond 'emotional', mensen die door dinge da ze hebben meegemaakt gevoeliger staan over de dingen die slecht gaan in het leven, of die gwoon onzeker zijn van aard..
dat emo's zich op een bepaalde manier kleden, das een bijzaak.
ik kleed me redlk emo, maar als mensen zegge da ik emo ben, strijd ik het af.
En nee, emo zijn draait idd niet alleen rond snijden nzo, heb je gelijk in! ö
wnt snijden is niet = emo
-wnt andrs kan ik mezelf wel emo noeme, maar dat doe ik dus niet..not important-
naja, hoop dus da je levensstijl bedoelt, niet kledingsstijl fzo ^^
maak nii uit, vind ook da mensen tegewoordig allmaal opeens emo wille zijn, terwijl iedreen een tijdje gelede nog emo's uitmaakte!
da je de kledingsstijl overneemt, fine by me, maar noem je dan geen emo he... (ps, dit is niet op jou gericht e, alleen op de euh, 'mensheid' fzo
)