Buglijst Quizlet 2020
Algemeen:
- Als je de code [q] gebruikt, maar de user zijn/haar username heeft veranderd, kom je niet meer naar dat profiel.
- De tweede pagina van het gastenboek is soms niet te zien.
- De informatie bij creaties schuift over elkaar heen als je Quizlet op een ipad gebruikt
- Een concept bij privéberichten is er niet en dat zou wel fijn zijn
- Chat verspringt naar random punt bij teveel berichten
- Quizlet activiteit op de homepage doet raar, alsook de vriendenactiviteit voor GM
Creaties
- Bij ga naar willekeurige creatie kan je aangeven welk genre een creatie is, ook als dat een quiz is wat dus helemaal geen genre e.d. heeft.
- Je kan nu nog een template kiezen voor een quiz, maar ik zie voor de rest geen manier om templates te maken. Ik dacht onthouden te hebben dat de templates stopgezet worden. Dan kan de templatebeheer bij een creatie ook weg. (Hoewel het fijner zou zijn moesten de templates terug komen)
- Je kan vragenlijsten niet offline halen/inactiveren (Niemand doet dit nog, dus mogelijks mag dit ook gewoon weg)
Stories
- Afbeeldingen werken niet goed (bij aanpassen stories en ook in lijstjes) (
Link)
- Automatisch opslaan werkt niet meer
Quizzen
- Kudos werken niet goed bij quizzen (
Link)
- Grafieken onderaan de quizzen geven niet de juiste informatie
Blogs
- Er mist een meldknop bij blogs
Columns
- Alle knoppen missen bij columns (geef kudo/favoriet etc).
Lijstjes
- Users kunnen geen reacties van anderen verwijderen bij hun lijstjes (
Link)
- Als je een lijstje maakt, is het moeilijk om linkjes te gebruiken omdat die dezelfde kleur worden als de achtergrond, waardoor je het dus niet meer ziet. Hetzelfde geldt voor polls etc, alles met de blauwe achtergrond.
- Als je een lijstje aan het maken bent en bezig bent met items toe te voegen, kan je klikken op 'lijstje bekijken', maar dan verschijnt er (soms) extra tekst
Forum
- Het symbooltje voor ongelezen berichten op het forum is anders bij mijn topics/actieve topics.
- Polls maken in topics kan niet meer
- Nieuwsbrieven worden nog vanuit Rutgers naam verstuurd