Yatra schreef:
Haha Wren die Gabby negeert zonder een family feud te veroorzaken? Dat zou interessant worden c: Dat bedrag is wel nice, dat de nieuwelingen in ieder geval gelijk iets kunnen verdienen, dus dat is prima voor mij in ieder geval. De samenstelling voor de speurtocht klinkt ook heel nice, en dat is voor jou ook veel makkelijker ivm je eigen personages. En ik zie Wren en Val inderdaad wel evil opdrachten geven, dus ik ben voor zoals je het omschrijft (:
Laten we maar even hopen dat Maël niet zo verlegen van Gabby gaat worden hij eens een goede blik op haar heeft geworpen dan, anders gaat het een lange avond worden zo hahaha. Ik bedenk me alleen dat er geen tijd is gezet. Misschien een minimum van een half uur? Of gewoon tot iemand zegt dat het genoeg is? c:
Haha ja, want ik heb geen zin om Sargon, Maël en Wren in één groep te zetten haha. Dat zou pure drama worden denk ik ook... niet de beste chars om samen te voegen vrees ik.
Yes, sowieso dat Wren en Val de mean bitches gaan zijn die gewoon eerder met de ander zijn teams gaan
fucken dan wat anders. Tenminste, als Mandalorian en Elentiya het ermee eens zijn? Eventueel dat we dit ook door kunnen schuiven naar de volgende dag als dat beter uitkomt. ^^
Er komen opdrachten genoeg, evenals kiss cams genoeg haha.
Oeh... talking about Kiss Cam. Iemand behoefte aan een innig moment waar de ander niets vanaf weet, feel free to play it out!
I'm your little ray of pitch black.