• Beste quizletters,

    Ik had vroeger een beste vriendin, die moest helaas verhuizen en waardoor ik dus 'alleen' achterbleef (maar zij ook 'alleen' naar een nieuwe plek ging). We zijn jarenlang het contact verloren, en vorig jaar kwamen we weer in contact en was alles weer zoals vroeger, alles was geweldig omdat we elkaar weer gevonden hadden. Friendmates (friends + soulmates) noemden we onszelf altijd, en dat is weer helemaal terug.
          Dit weekend had ze spontaan iets geregeld om lekker weg te gaan, wat we ook zeker hebben gedaan. We hebben teruggekeken op ons laatste jaar samen, en het was echt gezellig en we hebben onze harten gelucht, gejankt, gelachen, en één van ons heeft misschien ook boven een toilet gehangen na een glaasje teveel. What happens in a vacation home, stays in a vacation home, right?
          In ditzelfde weekend hebben we helaas een grootse health scare gehad van haar, en ze ligt nu met een ernstig gezondheidsprobleem in het ziekenhuis. We zijn er allebei onwijs van geschrokken, en hebben natuurlijk wel weer even een redelijk portie aan realiteit van dichtbij gevoeld, maar toch probeert ze er de humor maar van in te zien, en ben ik spontaan tot haar beschermengel omgetoverd — haar woorden.
          Haar laatste woorden voordat ik eindelijk naar huis vertrok deze middag waren 'pff, we worden oud', en ondanks dat ik het weg lachte, wil ik niet dat ze met die gedachte daar nog een tijdje blijft liggen. Nu had ik toevallig nog wat snoepjes meegenomen voor het weekend, echt iets van vroeger, en die heb ik haar toen ik terugkwam weer gegeven, met als boodschap 'zelfs deze krengen bestaan nog, dus je mag niet klagen', als grap uiteraard, en ze pakte het ook niets anders op. We zijn nogal sarcastisch, als je dat nog niet besefte.
          Nu wil ik eigenlijk elke dag met iets kleins, het liefst kinderachtigs komen om haar wat op te vrolijken. Voor mogen heb ik twee keien gevonden, en ik heb er met wat verf oogjes op getekend, en ik geef haar er eentje, terwijl ik er zelf ook een hou, onder het motto van 'you are my rock, so here's a pet rock'. Ik weet dat het helemaal nergens over gaat, maar gezien ze eigenlijk enkel alleen mij heeft, is dit een stomme manier om haar te laten zien dat ze niet alleen is, en dat er iemand aan haar denkt.
          Dus, nu wilde ik de vriendelijke mensen van quizlet om hulp roepen voor heerlijk kinderachtige ideeën, ongeacht welke prijs. (: Ik wil mijn friendmate door deze klotetijd heen helpen, en dit is waarschijnlijk de enige manier waarop ze er ook nog om zal kunnen lachen, haar kennende. ^^ Alvast bedankt!

    tl;dr Mijn beste vriendin heeft een health scare gehad, en ik zoek naar kinderachtige cadeaus om haar op te vrolijken. (:


    I'm your little ray of pitch black.



    Wat ontzettend lief dat je dit voor haar doet <3 Je zou eventueel in een doosje allemaal briefjes kunnen doen met een complimentje ("Wat zit je haar leuk" -- "Wat fijn dat ik bij jou terecht kan voor [...]" erop geschreven. Die zijn altijd heel leuk om zowel te maken en geven, als te krijgen. En voor het kinderachtige aspect: gooi er een zooitje confetti (of glitter) bij in :p
    Anders, je had een tijd geleden van die snoeparmbandjes met zo'n "love" bedeltje eraan. Zoiets kan ook nog leuk zijn, als je ze nog kan krijgen haha.
    Deze dingen >>


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:


    Wat ontzettend lief dat je dit voor haar doet <3 Je zou eventueel in een doosje allemaal briefjes kunnen doen met een complimentje ("Wat zit je haar leuk" -- "Wat fijn dat ik bij jou terecht kan voor [...]" erop geschreven. Die zijn altijd heel leuk om zowel te maken en geven, als te krijgen. En voor het kinderachtige aspect: gooi er een zooitje confetti (of glitter) bij in :p
    Anders, je had een tijd geleden van die snoeparmbandjes met zo'n "love" bedeltje eraan. Zoiets kan ook nog leuk zijn, als je ze nog kan krijgen haha.
    Deze dingen >>

    She is worth it. ^^ En dat is zeker een leuk idee, thanks! Dat ga ik sowieso doen, inclusief de confetti of glitter, die heb ik vast nog wel ergens rondslingeren zelfs. Ö
    En die dingen zijn echt cute! Eens even googlen waar ik die kan vinden hier in de buurt, maar die zijn echt geweldig. (: Sugarrush here she comes.


    I'm your little ray of pitch black.

    Wat een mooi (op het health scare na) verhaal dit!. Vriendschappen kunnen blijven bestaan.

    Niet perse een kinderachtig iets maar je zou wat foto's kunnen opzoeken van vroeger, misschien iets kopen waar jullie vroeger mee speelden

    Ik kan niet echt iets bedenken behalve een potje onkruid met het motto onkruid vergaat niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Wat een mooi (op het health scare na) verhaal dit!. Vriendschappen kunnen blijven bestaan.

    Niet perse een kinderachtig iets maar je zou wat foto's kunnen opzoeken van vroeger, misschien iets kopen waar jullie vroeger mee speelden

    Ik kan niet echt iets bedenken behalve een potje onkruid met het motto onkruid vergaat niet
    Yes, inderdaad! Het is bijna magisch. (:

    Ja, ik had toevallig gisteren een oud fotoalbum van de zolder afgestoft en enkele foto's van ons samen gevonden, dus dat komt goed uit. Dan kan ik die lekker meenemen inderdaad.

    Hahaha dat potje onkruid is dus gewoon geniaal. Dat ga ik zeker doen. Dankjewel!


    I'm your little ray of pitch black.

    Darby schreef:
    (...) Yes, inderdaad! Het is bijna magisch. (:

    Ja, ik had toevallig gisteren een oud fotoalbum van de zolder afgestoft en enkele foto's van ons samen gevonden, dus dat komt goed uit. Dan kan ik die lekker meenemen inderdaad.

    Hahaha dat potje onkruid is dus gewoon geniaal. Dat ga ik zeker doen. Dankjewel!


    Fijn dat je er wat aan hebt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan