• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Thuiszitten is niet de grootste ramp, maar wel met de kutste bovenburen ooit. Ze zijn afwisselend aan het boren en keihard kutmuziek aan het draaien. Het is zo gehorig dat ik mee kan zingen, gvd.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    ik vind hem zo zo zo zo leuk arghhh


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik word echt serieus zo vrolijk van die Peijnenburgreclame met Frans Bauer


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Millay schreef:
    Ik word echt serieus zo vrolijk van die Peijnenburgreclame met Frans Bauer


    Have you a moment for me? Make some time for me free!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Je weet dat je je gaat vervelen tijdens deze quarantaineperiode wanneer je voorstelt om iets te gaan bakken... en ik hou niet van bakken


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Morgen maar eens gaan schilderen en proberen het ergens op te laten lijken 😂


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben echt heel bang dat mensen straks niet meer de straat op mogen enzo. Ik leef al 3,5 maand in een soort van quarantaine op een gesloten afdeling en haal echt heel veel energie en plezier uit de bezoekjes van mijn moeder en de paar uurtjes verlof die ik heb in het weekend. Als ik dat straks niet meer heb gaat het nog moeilijker worden om mijn dagen door te komen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    I need help and care.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nog 2 dagen, aaaaaah!
    In de tussentijd Stela gekocht voor de switch en die spelen


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    dwards.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Heb ik in een pure impulsieve actie mijn haar zonet donkerblauw geverfd?




    Misschien


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    god can snape like die i want my fifty points back thIS IS UNFAIR

    why do people like this dude lmao he sucks


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Wauw, lang geleden dit.

    Groepswerk blijft toch even leuk als op sokken in een plas water stappen als je door de keuken loopt (fish)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Groepswerk blijft toch even leuk als op sokken in een plas water stappen als je door de keuken loopt (fish)


    Dat is een hele goeie omschrijving.


    Physics is awesome