• Hallo lieve Q'ers!

    Onlangs ben ik begonnen aan de opleiding Creative Business. Nu moet ik voor dit kwartiel een sciencefictionverhaal schrijven. Helaas wel met maar 800 woorden (marge van 10%), waarin je je hele verhaal verplicht kwijt moet. Het was een hele opgave, maar ik ben eruit. Nu zit ik alleen nog met het bekende probleem; een titel verzinnen. Hebben jullie misschien een idee voor een catchy titel? Het is wat lastig om mijn verhaal in het kort uit te leggen, maar aangezien het maar 800 woorden zijn (oké, nu nog 900), hoopte ik dat jullie bereid zouden zijn het verhaal even te lezen. Als je wilt helpen, laat dan even een reactie achter, dan stuur ik je even een berichtje. Ik ben er nog niet helemaal tevreden over, maar mochten jullie nu alvast tips hebben, dan hoor ik ook dat graag!


    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 29 okt 2019 - 16:49 ]

    Niemand? Moet namelijk maandag af zijn, dus dan heb ik nog even tijd om het een en ander aan te passen...

    Alomnia schreef:
    Niemand? Moet namelijk maandag af zijn, dus dan heb ik nog even tijd om het een en ander aan te passen...
    ik wil komende week wel even de tijd hiervoor nemen. Word dan donderdag waarschijnlijk.
    Of tenzij ik het lees en gelijk wat bedenk;)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) ik wil komende week wel even de tijd hiervoor nemen. Word dan donderdag waarschijnlijk.
    Of tenzij ik het lees en gelijk wat bedenk;)


    Hoe fijn! Thanks! Ik zal je even een berichtje sturen!