• All the good girls
    go to Hell



    Setting     




    All the good girls go to hell
    'Cause even God herself, has enemies
    And once the water starts to rise
    And heaven's out of sight
    She'll want the devil on her team


                Ieder voor zich hebben ze een keurig leven geleefd, kort als het mocht zijn.
                Zes meiden komen op exact hetzelfde moment om het leven en zouden hun
                ogen moeten openen aan de Hemelpoorten. Echter zijn het de duistere krochten
                van de Hell welke hun verwelkomen. Zonder enige keuze te hebben behoren ze
                tot een offer aan de duivel en diens zonen, want Bad Girls gaan na decennia ook
                maar vervelen en God houdt de Rulers van de onderwereld liever te vriend. Al snel
                wordt duidelijk dat ze maar beter hun best doen er bij te horen, want wanneer ze
                gaan vervelen moeten ze het Paleis verruilen voor de eeuwige brandende vlakten.
                      Tijd om er achter te komen hoe lang een Good Girl, Good kan blijven.




    Paleis     



    De Hell bestaat een oneindige brandende vlakte, waarin miljoenen zielen ronddolen zonder elkaar te zien. Iedere ziel beleeft zijn of haar ergste nachtmerries aan een stuk door en dit tot het einde der tijden. Het lijkt er altijd nacht, zonder sterren of maan. In het paleis noemen ze deze vlakten 'The Pit'. Het Paleis zelf torent hier hoog bovenuit en is gevestigd op een enorme rotsformatie. Het is opgebouwd uit zwart steen en heeft een lugubere uitstraling. Het heeft iets weg van een oude kathedraal, met oneindig veel trappen, gangen en ruimten. Er zijn overal balkons met openstaande deuren, waarvan de dunne rode gordijnen constant bewegen op het warme briesje wat er altijd staat. Er is een enorme bibliotheek, een groot binnenzwembad en een balzaal waar eeuwig gefeest wordt door nietsvermoedende zielen. Die zielen hebben nauwelijks door waar ze zijn en dansen tot hun voeten bloeden mochten ze niet gestopt worden door een van de heren. Het Paleis is gevuld met snuisterijen en dure schatten waar nauwelijks waarde aan wordt gehecht. De meiden hebben ieder een identieke eigen slaapkamer op de derde verdieping. De heren mogen het zelf bepalen, zolang het enigszins kloppend is tegenover elkaar. Er zijn in totaal vier verdiepingen en meerdere torens met verbindingen. Aangezien het altijd nacht is, wordt het hele Paleis verlicht door haarden, kroonluchters en kaarsen in nissen. De vuren lijken oneindig te branden. Buiten op de balkons heb je uiteraard enigszins 'verlichting' van de gloed van de brandende vlakten. Ook hoor je hier het eeuwige gekwelde gekerm van de veroordeelde zielen.



    Rollen



                            The Girls
                •      Cunning
                •      Daemati
                •      HICCUP
                •      Limnaden
                •      Sombre
                •      Lovelyreads
                            King
                •      TOOL
                            The Princes
                •      Hanscom
                •     
                •      Dacre
                            The Higher Ups
                •      Hargreeves
                •      Cunning

    •      Eve Beatrice Summers
    •      Josephine Whitaker
    •      Cassandra Palmer
    •      Thahira Dawn Pax
    •      Chloe Mary Felix
    •      Zehra Youssef

    •      Levi Dow Jude

    •      Valac
    •     
    •      Asmodeus

    •      Grimm
    •      Djinn


    •      1.3
    •      1.3
    •      1.2
    •      1.4
    •      1.2
    •      1.4

    •      1.2

    •      1.3
    •     
    •      1.4

    •      1.2
    •      1.4




    Regels     





    Respect voor elkaar en elkaars rollen. Zorg dat niet alleen je eigen rol                  
    tot recht komt maar probeer ook in het oog te houden hoe anderen hun
    rol neer willen zetten. Iedere post bevat minimaal 300 woorden en
    maximaal 600. Geen perfecte rollen en 16+ is zeker toegestaan. Verder
    zijn de regels van Q uiteraard in werking en hoop ik op een actief speeltopic
    met enthousiaste mensen. Alleen ik mag nieuwe topics aan maken.




    Rollentopic      •      Speeltopic



    [ bericht aangepast op 30 sep 2019 - 11:03 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Same here, probeer vanavond of morgen te posten (:


    Salty eyelashes and the endless Ocean

    Zo! Eve staat ook weer ^^


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Valac en Josephine mogen heel even doen alsof Chloé in een hoekje zwijgend toe staat te kijken.

    Mijn kies doet ontzettend pijn en ik moet er echt tekst uitpersen als ik nu ga schrijven, dus dan is het een crappy post. Sorry!

    Zit door de pijn een beetje dicht qua creativiteit. Morgen gaan ze hem trekken, dus als Valac en Josephine nog niet staan kan ik denk ik wel even schrijven.


    - thank you for existing -

    Ik wacht momenteel nog even op Lovelyreads ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oo dat is waar ook! Prima hoor. Ik ga er nu eens even voor zitten ^^ Eve and Djinn in the making.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Djinn komt morgen denk ik, als het niet te mooi weer is want dan neem ik het er nog even van en stap ik op de motor. Ik wilde trouwens nog even peilen wat Djinn zijn relatie is tot de andere Hellboys. Is er iemand die hem ergens voor geschikt vind? Ik zie hem een beetje als de weinig aanwezige onruststoker, hij is er soms maanden niet. Hij is ook een enorme flirt.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Preservation schreef:
    Djinn komt morgen denk ik, als het niet te mooi weer is want dan neem ik het er nog even van en stap ik op de motor. Ik wilde trouwens nog even peilen wat Djinn zijn relatie is tot de andere Hellboys. Is er iemand die hem ergens voor geschikt vind? Ik zie hem een beetje als de weinig aanwezige onruststoker, hij is er soms maanden niet. Hij is ook een enorme flirt.


    Was Djinn nu een prins, of niet?


    •

    Nee hij is een Darkbringer en de beste in zijn soort. Daarom heeft hij een plek in het paleis ^^


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Preservation schreef:
    Nee hij is een Darkbringer en de beste in zijn soort. Daarom heeft hij een plek in het paleis ^^


    Dan zal Valac hem afwisselend bekijken — het ene moment zal hij het leuk vinden wat te ‘spelen’ met Djinn, terwijl hij op het andere moment (meestal) hem zal negeren of zal denken ‘again another servant’. Daarnaast zal Valac er nu en dan plezier in hebben om de vogel van Djinn compleet uit koers te blazen met z’n krachten. :W Yes, he’s a little childish bitch.


    •

    @Hargreeves en iedereen: Thanks voor het geduld, ik heb inmiddels gepost :)


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Hahaha Doder kon ze toch niet worden, love it. Welcome back. Heb je een leuke vakantie gehad?


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Preservation schreef:
    Hahaha Doder kon ze toch niet worden, love it. Welcome back. Heb je een leuke vakantie gehad?


    Haha thanks!

    Jaa, was heerlijk! Ik verlang nu al weer terug naar de zon :)


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Ik zit hier een beetje vast met inspiratie omdat ik nogal druk ben, iemand waar ik Chloe naar toe kan laten sneaken misschien, zodat ik ff een nieuw gesprek kan starten met iemand?

    [ bericht aangepast op 14 okt 2019 - 23:04 ]


    - thank you for existing -

    Ik schrijf Djinn morgen en hij wil haar wel ontvangen hoor ^^


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Preservation schreef:
    Ik schrijf Djinn morgen en hij wil haar wel ontvangen hoor ^^


    Okay dan wacht ik jouw post even af en misschien dat ik haar dan naar hem laat lopen, ze is in één van de kamers, dus als hij ergens in een hal of buiten is kan ze hem vast makkelijk vinden.


    - thank you for existing -