Nee, dat is vreemdgaan. Als je een relatie hebt, dan stuur je niet zo'n soort berichten naar andere meisjes. Dat is wel erg respectloos tegenover zijn vriendin die hem in vertrouwen neemt met haar hart en lichaam. Zoiets doe je niet.
Ik zou hem gewoon negeren en er zeker niet op ingaan. Iemand die zo losjes met het vertrouwen en de waardigheid van anderen omgaat, verdient geen enkel meisje en ook geen seconde meer van jou en haar tijd.
Om antwoord te geven op je andere vraag. Hij vindt je knap en wilt seks met je. En zelfs al moest hij iets meer voor je voelen dan lust, dan nog lijkt dit me geen betrouwbare partij. Het kan best zijn dat zijn vriendin niet de liefde van zijn leven is, dat kan best gebeuren, maar betrouwbare mensen maken het dan eerst uit met die persoon, voordat ze andere opties gaan verkennen. Sexting met andere meisjes terwijl je al in een seksuele relatie zit met een meisje, is zò fout. Dit is een heel respectloze en egoïstische, ontrouwe jongen en ik zou hem persoonlijk straal negeren. Dit is ongepast zowel tegenover jou als zijn arme vriendin die hij bedriegt hiermee. Jullie zijn allebei wel wat kostbaarder dan dit.
Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.