Oh joepie ^^ dankjewel alle drie!
@Laura: Voorlopig zet ik hem nog niet op Q, maar ik houd het in mijn achterhoofd! Super mooie voorbeeld-covers btw.
@Yolanda: Als je er tijd en zin in hebt, is het natuurlijk fijn als je iets probeert ^^
Het verhaal:
Het verhaal draait rond een menselijke robot (artificial intelligence). Ze ziet er volledig uit als een mens, maar is dus eigenlijk een robot. Het verhaal speelt zich af in een futurische stad, waar de mensen zich volledig tegen de robots gekeerd hebben. Onder het mom van het ethische aspect (hoe weet ik of ik tegen een mens of een robot aan het spreken ben?), willen ze alle robots uitschakelen. Daarom moet het hoofdpersonage (een robot) zich voordoen als een normale mensentiener.
Er komt nog een heleboel bij kijken maar ik denk dat dit het belangrijkste is voor de cover.
Het pinterest bord:
klik! Dit is enkel voor inspiratie, ik heb het liefst dat jullie er geen foto's uithalen (want als de perfecte cover-foto ertussen zat, had ik die al gebruikt
)
De titel is momenteel 'Onderhuids', maar die kan nog veranderen dus liefst ook een cover zonder titel (:
Alvast heel erg bedankt!
“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien