• Ik heb dus gisteren in het school aan de rekstok gemoeten en dan moete u benen zo naarvoorslagen en u rechthouden meh u armspieren.
    En nu een dag later.....
    Aauuuwwww! Ö
    Ik kan mijn armen nog ni eens strekken das allemaal stijf enzo ><.
    mijn schouders doen pijn, mijn overarmen en zo de binnen kant van mijn elleboog ><.


    We'll never be as young as we are tonight

    En nu wandel ik als een pinguin ><'


    We'll never be as young as we are tonight

    Dat suckt.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Daar hadden wij vandaag ook test van! Ö :'D


    Tanya is de beste.

    Daar hadden wij vandaag ook test van! Ö :'D

    Das stom eh Ö


    We'll never be as young as we are tonight

    Wahah, ik heb een bloeduitstorting op mijn bil van die rekstok ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Klinkt pijnlijk xD


    Your Butt is Mine!

    Op het moment zelf vind ik het wel leuk en zeker als het me lukte nét op de test. Maar de volgende dag (morgen dus) is het wel effe pijn hebben. x]


    Tanya is de beste.

    Omg, ik word dus getoetst op een arabier over de kast heen. O.o Mijn lerares spoort niet! Ze is 21 ofzo O_< Denk maar echt niet dat ik dat ga doen. Ik kan nog niet eens de handstand (byna) x'D Doe moet ik juist oefenen van dat mens. =,='


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik moest maandag ringen zwaaien en nu gaan we ons bezig houden met worstelen. Hoor je: WORSTELEN..!!
    :|


    bla bla bla

    Oow,, wij hadde vandaag LO in de tuin (jhaa,, wij hebbe zoon beetje een soort van parkje aan onze school)
    Tuin,, das duzz buite voor als je het nig niet door moest hebbe!! Der lag nog 5 cm sneeuw op de voetbalvelde en de basketpleine:O
    En guess what we did: voetbal:(


    Live for something or die for nothing