Krensorae schreef:
Ik snap niet wat er leuk is aan carnaval, tbh. Niet om iemand aan te vallen of zo, maar ik zie de charme van gekke outfits en wagens niet. Bovendien, wordt niemand dan helemaal stapelgek van de drukte, chaos en herrie? Ik heb jaren geleden wel (toen was ik 16?) even carnaval gevierd met een vriendin, maar toen er allemaal stonede jochies kwamen met uitspraken als 'die krijgt 'n kogel in z'n nek' zijn we hem maar gepeerd.
Ik denk dat het vooral iets is waar je mee opgegroeid 'moet' zijn en een band mee moet hebben. Ik geef toe zaterdag is altijd het minst leuke van de 6 dagen en mede door de mensen van boven.
Ik ben dol op het verkleden en ben dol op de muziek, die draai ik het hele jaar door. Ik ga zelf in een grote kerk altijd feesten. Daar is het druk ja, maar er is ruimte om te bewegen. Ik ga nooit eigenlijk naar de kroegjes want daar sta je op elkaar en dat vind ik niks.
Mensen die stoned zijn heb ik nog niet vaak gezien maar dat zijn geen leuke uitspraken inderdaad. Dronken mensen , ja overal maar dat heeft juist wat.
Ik heb gesprekken met mensen die ik normaal nooit zou hebben. Loop je in de polonaise en heb je weer een gezellig gesprek of in de rij van de wc.
Zojuist terug van de afsluiting en moest ik alleen fietsen. Er was een man met z'n vrouw en dochter en die vroeg waar ik heen moest. Normaal doen mensen dit niet maar ik heb een leuke fietsrit gehad
Vermoed dat het vooral aan ligt met wie je waar heen gaat
Change is for weirdos ~ Niall Horan