Niks te doen vanavond? Teveel te doen vanavond en daarom op zoek naar iets om mee uit te stellen? Have I got the thing for you! just kidding, dit wordt geen Telsell reclame
Vandaag had ik het dus met mijn huisgenoot over personaliteitstesten en stuff en toen kwamen we erachter dat we beide recentelijk de 16 Personalities (MBTI) test hebben gedaan. Deze test vonden we beide bijna eng accuraat in zijn omschrijving van onze personalities. Bij mij werd namelijk omschreven hoe ik vaak als een wat stiller extravert persoon wordt gezien door mijn omgeving, maar dat ik als eigenlijk introvert persoon de behoefte wel heb om me terug te trekken en dat men niet gek op moet kijken als ik dat ook opeens kan doen. Ik word wel degelijk vaak als extravert persoon ingeschat, maar mijn me-time is heilig en ik kan volledig overprikkeld raken met veel mensen en geluiden om me heen. Strangely accurate dus.
Anyhow, misschien dat andere mensen het ook leuk vinden om de test te doen. Hij duurt ongeveer een kwartiertje om te doen, dus pak een kop thee en ga er even lekker voor zitten!
Klik hier om de test te kunnen doen!
Also, dit waren mijn results. Ik ben dus een Advocate
Personality type: “The Advocate” (INFJ-T)
Individual traits: Introverted – 58%, Intuitive – 63%, Feeling – 57%, Judging – 78%, Turbulent – 75%
Role: Diplomat
Strategy: Constant Improvement
Voor de geïnteresseerden: Mijn huisgenoot was een Logistican (en nee, hij is niet meer single)
[ bericht aangepast op 25 feb 2019 - 21:40 ]
From these ashes, I will rise